• BIST 9139.12
  • Altın 2324.276
  • Dolar 32.361
  • Euro 34.9529
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 13 °C

100 Türk markası 1 Walmart etmedi

100 Türk markası 1 Walmart etmedi
Brand Finance’in en değerli marka araştırması sonuçlarına göre, son 5 yılda ilk 100 Türk markasının toplam değeri, beş yıllık ortalamada 28 milyar dolar çıktı. Araştırmada, 100 Türk şirketinin toplam marka değerinin, 38.3 milyar dolarlık WalMart’a erişeme

Brand Finance’ın, “Türkiye’nin En Değerli Markaları 2012” sonuçları araştırmasına göre, son 5 yılda ilk 100 Türk makasının toplam değeri, beş yıllık ortalamada 28 milyar dolara çıktı. Araştırmada en dikkat çekici konu ise Brand Finance’in Mart ayında açıkladığı “Dünyanın En Değerli 500 Markası” listesinde 38.3 milyar dolarlık pay ile beşinci sırada yer alan WalMart’a marka değerine bile 100 Türk markasının erişememiş olası oldu.

 
MARKALARIN DEĞERİNİ "KUR" YUTTU
 
Brand Finance’ın,2012 yılındaki tüm araştırma verilerinden derlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları 2012” sonuçlarını düzenlenen basın toplantısıyla açıkladı. Araştırma, Türkiye’nin marka stratejisiyle ilgili sorunlarını ortaya koyarken, farklı sektörlere yeniden devinim kazandırarak Türkiye’nin geleceğine yönelik rotasını bir kez daha çizdi. Brand Finance’in bugün açıkladığı yeni araştırma sonuçlarına göre, son 5 yılda ilk 100 Türk markasının toplam değeri beş yıllık ortalamada 28 milyar dolar çıktı.Burada en dikkat çekici nokta ise 100 Türk markasının, Brand Finance’in Mart ayında açıkladığı “Dünyanın En Değerli 500 Markası” listesinde 38.3 milyar dolarlık pay ile 5. sırada yer alan WalMart’ın marka değerine bile erişememiş olması. Aynı araştırmada geçen yıla oranla bazı düşüşlere de dikkat çekiliyor. Geçen yıl 100 Türk markasının toplam değeri 33 milyar dolar iken, bu yıl kur farkı nedeniyle bu rakam 27 milyar dolara düştü. Değeri 1 milyar doların üzerinde olan marka sayısı geçen yıl 12 iken bu sene 10’a geriledi.
 
EN DEĞERLİ MARKA TELEKOM
 
Brand Finance’ın 150’yi aşkın firma üzerinde yaptığı araştırmada veriler, ilk 100’e giren firma üzerinden değerlendirildi. Araştırma sonuçları, 2012 yılında Türkiye’nin en değerli markasını Türk Telekom olarak belirledi. Böylece Türk Telekom, dördüncü kez Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Bu yıl büyük bir başarıyla ikinci sıraya yerleşen marka ise Türk Hava Yolları (THY) oldu. Üçüncü sırada Akbank yer aldı. İlk üçü takip eden markaların ise sırasıyla, Türkiye İş Bankası, Turkcell, Anadolu Efes, Garanti, Arçelik, Yapı Kredi Bankası ve OMV Petrol Ofisi olduğu belirtildi.
 
www.UlasimOnline.Com
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Benzine indirim geldi28 Nisan 2020 Salı 01:40
  • Akaryakıta zam yolda24 Nisan 2020 Cuma 08:53
  • Benzin ve motorine büyük indirim22 Nisan 2020 Çarşamba 09:11
  • Petrol piyasası çöktü21 Nisan 2020 Salı 01:53
  • Benzin fiyatlarına indirim geliyor21 Nisan 2020 Salı 01:16
  • E-Ticaret yüzde 200 arttı20 Nisan 2020 Pazartesi 10:02
  • Araçtan inmeden BP Taşıtmatik ile akaryakıt temini17 Nisan 2020 Cuma 20:14
  • Mazota indirim geldi.. Gece yarısı ikisi de zamlanacak17 Nisan 2020 Cuma 14:16
  • Sabiha Gökçen’in terminal yatırımı bir yıl ertelendi09 Nisan 2020 Perşembe 06:30
  • Motorine 15 kuruş zam08 Nisan 2020 Çarşamba 20:16
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim