Emniyet Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, Emniyet teşkilatının, yurt çapında vatandaşların polise daha hızlı ve kolay erişimini sağlamak amacıyla teknolojinin getirdiği iletişim ve haberleşme sektöründeki yenilikleri bünyesine katarak ilerlediği bildirildi.
Vatandaşların, 155 Polis İmdat Acil Çağrı merkezleriyle polise daha hızlı ve kolay erişebildiği belirtilen açıklamada, bu çerçevede 155 SMS servisinin de hayata geçirileceği ve konuya ilişkin en fazla talebin ise engelli vatandaşlardan geldiği ifade edildi.
Zor bir durumla karşılaşan vatandaşların 155 SMS ihbar servisine SMS (kısa mesaj) atarak ihbar veya şikayette bulunabilecekleri vurgulandı.
Açıklamada, engelli vatandaşların, hayatlarını kolaylaştıran hizmet sayesinde, polisin kendilerine bir kısa mesaj kadar yakın olduğunu bilerek, güvenlik hizmetini her koşulda almanın ve değerli bireyler olmanın özgüvenini yaşayacakları kaydedildi.
Emniyet teşkilatının böylece, Engelsiz Türkiye Projesi kapsamında engellerden bir tanesini daha kaldırdığına dikkat çekilen açıklamada, acil durum, ihbar ve şikayetlerin cep telefonlarından SMS gönderilerek iletilmesi için Emniyet Genel Müdürlüğü ve telefon operatörleri arasında alt yapı hazırlık ve uygunluk çalışmalarının tamamlandığı belirtildi.
Vatandaşların, "155 Polis İmdat Acil Çağrı" kısa numarasını kullanarak cep telefonlarından acil durumlarda ihbar ve şikayette bulunabileceği 155 SMS servisinin, 1 Şubat'tan itibaren hizmete gireceği bildirildi.
İlk etapta SMS ihbarlarına interaktif olarak geri dönüş yapılmayacağına değinilen açıklamada, kısa mesaj içeriğine, ihbarla ilgili tüm bilgilerin eksiksiz olarak yazılması gerektiğinin de altı çizildi.
SMS'ler hangi konumdan gönderilmiş ise ihbar, o coğrafi konumdaki ilin 155 Polis İmdat Acil Çağrı Merkezi'ne iletilecek.
155 SMS servisi 1 Şubat'ta hizmete giriyor
Acil durumlarda ihbarda veya şikayette bulunabilme imkanı sağlayan "155 SMS" servisi, 1 Şubat'tan itibaren hizmete girecek.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Vodafone'un 'hediye çarkı' uçtan uca yenilendiVodafone, bireysel müşterilerine her hafta internet ve sürpriz hediyeler kazanma şansı sunduğu “Hediye Çarkı” platformunu yeniledi. Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden erişilen platformda, çeşitli hediyeler sunulacak.
Kriz dönemlerinde kullanılacak iletişim yöntemleri rehberi hazırlandıİçişleri Bakanlığı İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığınca kriz durumlarının iletişim yönetim sürecine ilişkin genel bir model oluşturmak üzere "Kriz İletişim Yönetimi Rehberi" hazırlandı.
Deprem bölgesinde 23 mobil baz istasyonu görev yapıyorUlaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 23 mobil baz istasyonu ve 2 acil iletişim aracının deprem bölgesinde görev yaptığını bildirdi.
PTT AŞ'den 'Millî egemenliğin 100. yılı' konulu anma puluPTT AŞ tarafından, “Millî Egemenliğin 100. Yılı” konulu ay yıldız perforajlı tek değerli blok pul, ay yıldız perforajlı ve lak uygulamalı seri numaralı blok pul ile ilk gün zarfı 28 Ocak 2020 tarihinde tedavüle sunuldu.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim