2. Mobil pazarlama paneline davetlisiniz
Mobil teknolojilerin geçirdiği evrim sonucunda mobil internet ve mobil iletişim sosyal ve ticari hayatın bölünmez bir parçası haline gelmiştir. Her zaman, her yerde kesintisiz iletişim sağlayan kablosuz mobil teknolojiler sayesinde mobil cihaz kullanıcıları herhangi bir başka enstrümana ihtiyaç duymaksızın e-postalarına bakabilmekte, ürün ve hizmetler için araştırma yapıp sipariş, ve satın alma işlemlerini gerçekleştirebilmektedir. Bugün gelinen noktada yüksek rekabet ortamı ve sayıları her geçen gün artan rakiplerin bulunduğu pazarlarda var olabilmek için ürün ve hizmet çeşitliliği, kalite ve fiyat avantajları gibi unsurların yanısıra bu unsurları doğru hedef kitleye en doğru kanallarla duyurmanın da öneminin bilincinde olan şirketler dünyanın dört bir yanında Mobil Teknolojileri satış stratejilerine entegre ederek bu kavramın sunmuş olduğu sayısız avantajdan faydalanmaktadırlar.
Bu itibarla, Odamızca, çağımızın yükselişi en hızlı trendi olan mobil platformları, ve bu platformlar üzerinden gerçekleştirilen mobil pazarlama ve mobil reklam hizmetlerini siz değerli Üyelerimizle paylaşmak amacıylaMMA (Mobile Marketing Association) CMO’su Paul Berney’in de “Dünyada ve Türkiye de Mobil Pazarlama ve Reklam vizyonunu” aktaracağıücretsiz bir seminer düzenlenecektir.
Bu çerçevede, 23 Mayıs 2012 Çarşamba günü 10:00 – 14:00 saatleri arasında Odamız 5. Kat Meclis Salonunda düzenlenecek “2. Mobil Pazarlama Paneli” isimli etkinliğimize kayıt için aşağıdaki başvuru formunu doldurarak, (212) 455 48 59begin_of_the_skype_highlighting (212) 455 48 59end_of_the_skype_highlighting nolu faksa ya da aşağıdaki e-posta adreslerine en geç 22 Mayıs 2012 tarihine kadar iletmenizi rica eder, saygılar sunarız.
Programın Amacı | Küresel rekabetin her geçen gün arttığı ticaret dünyasında bilişim teknolojileri ile iş süreçlerini verimli hale getirmek isteyen Üyelerimizi bilgilendirmek |
Kapsamı | 1.Mobil reklam ve pazarlama ihtiyaçları nasıl belirlenmeli? 2.Mobil reklam ve pazarlamanın özellikleri 3.Şirketler için Mobil kullanımında en doğru kanallar nelerdir? 4.Hangi sıklıkta ve hangi kriterler ile mobil reklam kullanılmalı? 5.Hangi Mobil teknolojiler hangi amaçlarla kullanılmalı? 6.Mobil Reklam ve Mobil Pazarlama Değerlendirme Kriterleri 7.Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam için Bütçe Planlaması |
Yöntemi | Panel |
Konuşmacılar | Yurtiçi ve Yurtdışından Sektörel STK Temsilcileri, Sektörel Uzmanlar |
Yeri | İTO Merkez Binası 5. Kat Meclis Salonu |
Tarih / Saat | 23 Mayıs 2012 Çarşamba /10:00 – 14:00 |
Hedef Kitle | İş süreçlerini BT Teknolojileri ile verimli hale getirmek isteyen tüm Üyelerimiz |
Katılım | Ücretsizdir. |