• BIST 89.282
  • Altın 145,897
  • Dolar 3,6363
  • Euro 3,8917
  • İstanbul 11 °C
  • Ankara 12 °C

3. Vodafone Paydaş Diyaloğu Çalıştayı yapıldı

3. Vodafone Paydaş Diyaloğu Çalıştayı yapıldı
3. Vodafone Paydaş Diyaloğu Çalıştayı; sivil toplum örgütleri, üniversiteler, basın mensupları ve uzman kuruluşlardan oluşan 130 kişilik bir toplulukla gerçekleştirildi.

Türkiye için daha iyi bir gelecek hedefiyle dijital dönüşüme öncülük ederek değişim ve dönüşüm yaratan çözümler sunan Vodafone, gelenekselleştirdiği “Paydaş Diyaloğu Çalıştayı”nın üçüncüsünü düzenledi. Sürdürülebilir kalkınma ve Türkiye’nin dijital dönüşümü için hayata geçen Çalıştay’a önemli sivil toplum kuruluşları, özel sektörün liderleri, akademisyenler ve basın mensuplarından oluşan yaklaşık 130 kişilik bir paydaş ekosistemi katıldı.
 
Vodafone, Çalıştay’da paydaşlarını, Türkiye’nin dijital dönüşümünün bir parçası olmaya davet etti. Çalıştay’da, kurumların daha etkin iş yapmasına katkıda bulunacak ve çevresel etkilerini azaltarak daha fazla sosyal fayda sağlayacak çözümleri birlikte ortaya çıkarmak adına 4 farklı çalışma gerçekleştirildi. Paydaşlar, “enerji verimliliği”, “operasyonel verimlilik”, “dijitalle büyüme” ve “sosyal iş modelleri” konusunda ayrı ayrı çalışma gruplarında gelecekte hayata geçebilecek potansiyel projeleri ele aldı.

Çalıştay’ın açılış konuşmasını yapan Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt, şunları söyledi:

“Türkiye için daha iyi bir gelecek hedefiyle, ülkemizin dijital dönüşümüne liderlik etmeye adayız. Vodafone olarak Paydaş Diyaloğu Çalıştayımızı üçüncü kez hayata geçirdik. Ekonomimizin itici gücü olan özel sektör liderleri, toplumsal gelişimin yapıtaşı sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, fikir önderleri olarak gördüğümüz değerli akademisyenler ve basın mensupları ile bir araya gelerek sürdürülebilir dijital dönüşüm için fikir alışverişinde bulunduk. Aynı zamanda ülkemizin sürdürülebilir büyümesi için, sosyal alanda bireylerin hayatına katma değer sağlayan mobil teknoloji; kurumlar için daha etkin iş yapış modelleri, optimizasyon, verimlilik artışı ve artan küresel rekabet gücü getiriyor. Hedefimiz, ekonominin itici gücü olan kurumlara teknolojimizi ulaştırırken, Türkiye’nin ekonomik ve sosyal hedeflerine hizmet etmek; insanların iyiliği için tüm toplumun hayatına dokunan çözümler geliştirmek. Tüm bunları etik, şeffaf, hesap verebilir bir sürdürülebilirlik stratejisi içinde yapmayı ve bir güven markası olmayı amaçlıyoruz. Toplumun farklı noktalarına dokunan tüm paydaşlarımızı dinleyerek Türkiye’nin ihtiyaçlarına cevap verecek vizyoner stratejiler belirlemek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

http://www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim