3S ile 100 satış noktasını yönetecek
3S-Sıra dışı Satış Sistemi' adını verdikleri teknikle, iş ortaklarının stok sorununa çözüm bulduklarını söyleyen Roberto Bravo Yönetim Kurulu Başkanı Aytaç Kamar, "Ürün verdiğimiz mağazalar bu sayede ellerinde kalan ürünlerini iade edebiliyor ya da yenileriyle değiştirebiliyorlar" dedi
Mücevher ve aksesuar markası Roberto Bravo, geliştirdiği yeni pazarlama tekniğiyle büyümeyi hedefliyor.
'3S-Sıra dışı Satış Sistemi' adını verdikleri teknikle, iş ortaklarının tüm ihtiyaçlarını karşıladıklarını söyleyen Roberto Bravo Yönetim Kurulu Başkanı Aytaç Kamar, sistemi şöyle anlattı:
"Ürünlerimizin satışını yapan kuyumcular, mücevher mağazaları stokla çalışmak istemiyorlar. 3S sistemiyle biz de eldeki stokları eritmek için bir çözüm getirdik. Koleksiyonlarımızı mağazalara her türlü vitrin malzemesi ile teslim ediyoruz. Bu vitrin kendi mağazamız gibi oluyor. Satılan, satılmayan tüm ürünleri kontrol ediyor, değiştiriyor ya da geri alıyoruz. Satış noktası ağında yer alan tüm mağaza çalışanlarını eğitiyoruz. Reklam, tanıtım ve etkinlik gibi çalışmalarda destek de veriyoruz."