Boeing, piyasa koşullarını ve bunların üretim oranlarının daha ileriye gitmesi üzerindeki etkilerini izlemeye devam edecek. Şirket, 2014’te hava kargo piyasasındaki uzun dönemli ortalama büyümenin tekrar başlayacağını umuyor ve gelecek 20 yıl içerisinde dünya genelinde 790 tane büyük uçak (747-8 Intercontinental gibi) talebinin gerçekleşeceğini öngörüyor.
747-8 ailesi; daha fazla kapasite ekleyip %30 daha sessiz olma özelliği gösterirken, havayollarını faaliyet harcamalarında ve yakıt yakımında iki rakamlı tasarruf yapmalarına olanak sağlıyor. Bugün, 747-8 uçağının 46’sı teslim edilen 110 tane yolcu ve kargo uçağı versiyonu bulunuyor.
Yeni üretim oranında bir uçağın ilk tesliminin 2014’ün başlarında yapılması planlanıyor. Üretim oranı değişiminin önemli bir finansal etkisinin olmaması bekleniyor.