Yolcuların uçuş öncesi ve sonrası zamanlarını en rahat şekilde geçirebilmelerini sağlayan detaylarıyla dikkat çeken salonda, sıcak yiyecek servisi diğer Air France salonlarının tümünde sunulan soğuk aperatifler ve içeceklerle tamamlanıyor. Wi-Fi erişimi, dokunmatik ekranlar ve bilgisayarlar yolcuların huzur içinde çalışmasını sağlıyor. Clarins marka güzellik ve bakım servisi de, yolcuları uçuştan önce rahatlamaya davet ediyor.
Air France Uzun Mesafe Yolcu Hizmetleri Şefi Bruno Matheu “Üst sınıf stratejimizin ilk sonuçlarını gösteren bu ödülü almaktan büyük gurur duyuyoruz. Amacımız, tasarım ve yaratıcılığın maksimuma taşındığı bu projeyle en iyi ürün ve hizmeti sunmak” dedi.
EN İYİNİN TAKDİRİ
1953’te yaratılan Janus etiketi endüstri, ticaret, sağlık hizmetleri, yaşam tarzı, moda ve inovasyon gibi farklı faaliyet alanlarındaki en iyi tasarımları takdir ediyor. Air France aldığı bu ödülle Charles de Gaulle Havaalanı’ndaki bekleme salonunun üst sınıf konumunu ve yenilikçi tasarım konseptini pekiştiriyor ve uluslararası alandaki prestijini artırıyor. Salonun dinlenme, yemek, multimedya gibi içeriklerine uygun olarak küçük adacıklara bölünerek tasarlanan park ile yeşil bitkilerden esinlenen dekoru, jürinin kalbini kazanarak Air France’a ödül getirdi.