1958 yılındaki ismine dönerek, bu değişim havayolunun geri dönüşünde diğer önemli bir dönüm noktasını işaret ediyor. Yolcular şimdiden, son teknoloji özelliklerle yeni A330 uçağının tanıtım filmlerini görmeye başladı.
27 Haziran, Fiji Airways markasının Fiji genelinde ve bu tarihteki uluslararası piyasada ortaya çıkan yeni marka elementleriyle ortaya çıkmasını temsil ediyor. Yeni kimlik, hepsi 27 Haziran’da ortaya çıkacak olan yolcular için heyecan verici değişikliklerin yanı sıra, üniformalarda ve havayolunun yeni websitesi www.fijiairways.com’daki değişiklikleri içeriyor.
Bu büyük değişiklik, 2010’da başlayan havayolunun değişim planının başarısının altını çizdi ve kayıt edilen kayıpları tersine çevirmekle, yolcu sayısının büyümesiyle ve havayolunun takım boyutunu arttırmadan gelirin artmasıyla sonuçlandı.
Program, ürün ve servis gelişimleri, üçüncü Fiji Airways A330’un teslim edilmesiyle (747’lerin emekli olmasıyla) birlikte, 2013’ün geri kalanında ortaya çıkacak. Böylece, yılın sonunda, değişim ve kimlik dönüşümü tamamlanacak.