• BIST 106.843
  • Altın 142,669
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 24 °C
  • Ankara 16 °C

Anadolu Isuzu'dan Busword'de lansman

Anadolu Isuzu'dan Busword'de lansman
Anadolu Isuzu üç yeni modeli ile Avrupa’nın ilgi odağı oldu. Belçika Kortrijk’te gerçekleşen Busworld 2013 Fuarı’nda Anadolu Isuzu, tasarım harikası 3 yeni aracının Avrupa lansmanını gerçekleştirdi.
Anadolu Isuzu üç yeni modeli ile Avrupa’nın ilgi odağı oldu. Belçika Kortrijk’te gerçekleşen Busworld 2013 Fuarı’nda Anadolu Isuzu, tasarım harikası  yeni 9 metre  turizm otobüsü VISIGO ile 9,5 metre segmentindeki halk otobüsü  CITIBUS ve CNG’ li versiyonunun Avrupa lansmanını gerçekleştirdi.
 
Avrupa lansmanı yapılan üç aracın yanısıra, dış ve iç dizaynı yenilenen NOVO Serisi otobüsler de ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.  Fuarda sergilenen diğer modeller  ise Turkuaz Engelli, Turkuaz VIP ve NOVOCITI oldu. 
 
Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmasında, tasarımı ve üretimi Anadolu Isuzu Şekerpınar tesislerinde gerçekleştirilen otobüslerin tanıtımını yaparken, şirketin gelecekteki vizyonu hakkında da yabancı basın mensuplarına bilgi verdi. Tuğrul Arıkan Anadolu Isuzu’nun yeni vizyonunun, Ar&Ge yatırımlarını arttırmak suretiyle, ürün çeşitliliğini ve faaliyette bulunulan pazarları çoğaltmak olduğunu açıkladı.
 
“ANADOLU ISUZU GELİŞEN PAZARLARDA DA OLAĞANÜSTÜ BAŞARILI”
 
Anadolu Isuzu’nun şu an ki ihracat bölgesinin 27 ülkeyi kapsadığını ve ana hedefinin Avrupa’da ve gelişen pazarlarda büyümek olduğunu söyleyen Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, “Doğru pazarlar için doğru ürün geliştirme üzerinde odaklanıyoruz. Sonuç için gerçekten umutluyum ve önümüzdeki birkaç yıl içerisinde ilk olumlu sonuçları almaya başlayacağımıza inanıyorum. Yeni vizyonumuz, Batı’da daha iyi bir performans sergilememizi gerektiriyor. Hepimiz küresel bir oyuncunun öncelikle Avrupa pazarında başarılı olması gerektiğinin farkındayız. Öte yandan Anadolu Isuzu, gelişen pazarlarda da olağanüstü başarılı. Ar&Ge departmanı gelişen pazarların beklenti ve taleplerine yönelik uygun ürünler üretmek için sürekli çalışıyor. Kortrijk’de bu sene üç modelimizin Avrupa pazarına tanıtımını gerçekleştiriyoruz: Citibus, Citibus CNG ve Visigo. Buna ek olarak test edilmiş ve onaylanmış Novo serisi otobüslerimiz de 2013 yılında yenilenmiştir. Dolayısıyla, Novo ve Novo Ultra serimiz de sizleri yeni yüzüyle selamlıyor. 2014’te 9 metrelik turistik ve toplu taşıma araçları gibi yeni segmentleri hedefliyor olacağız” dedi. 
 
“GELECEĞİ ŞEKİLLENDİRMEYE DEVAM EDECEĞİZ…”
 
Sadece bir otobüs üreticisi olmadıklarını; vizyonlarının şehiriçi ulaşım konseptine yön vermek ve bu yöndeki teknolojik gelişimi desteklemek olduğunu söyleyen Genel Müdür Tuğrul Arıkan, sözlerine şöyle devam etti:
 
“Anadolu Isuzu, 2013’te İstanbul Teknik Üniversitesi işbirliği ile “Geleceğin Otobüsü Projesi” ne sponsor oldu. Endüstri Mühendisliği fakültesinden yaklaşık 40 öğrenci bu yarışmaya projeleri ile katıldılar. Yarışmayı kazanan ilk üç projeyi standımızda görebilirsiniz. Bu üç model, geleceğin otobüsleri için genç yeteneklerin dikkate değer başarılarıdır. Gelecekteki kentlerin ulaşım ihtiyaçları için bize yeni ve taze fikirler, her zaman ilham veriyor. Anadolu Isuzu, toplu taşıma alanına yenilik ve yaratıcılık getirmek için her faaliyeti desteklemeye devam edecektir. Geleceği şekillendirmeye devam edeceğiz”
 
Proje kapsamında ilk üçe giren tasarımlar, Anadolu Isuzu standında sergilendiler. Tasarımların tüm kullanım hakları, Anadolu Isuzu tarafından koruma altına alınmış bulunuyor.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim