• BIST 108.392
  • Altın 143,183
  • Dolar 3,5328
  • Euro 4,1224
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 20 °C

Atatürk Havalimanı'nda 'buluşma noktası'

Atatürk Havalimanı'nda 'buluşma noktası'
İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Geliş katında konumlandırılan "Buluşma Noktası" monitörleriyle yolcular kendilerini karşılamaya gelen kişileri kolayca bulabilecek...

Atatürk Havalimanı'nda 'buluşma noktası'

İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Geliş katında konumlandırılan "Buluşma Noktası" monitörleriyle yolcular kendilerini karşılamaya gelen kişileri kolayca bulabilecek...

TAV Bilişim tarafından geliştirilen sistemin anons yoğunluğunu azaltması ve yolculara pratik bir çözüm sunması amaçlanıyor.
 
TAV Havalimanları Holding iştiraklerinden TAV İstanbul ve TAV Bilişim Hizmetleri’nin ortak çalışmasıyla uygulamaya geçen “Buluşma Noktası” sistemi yolcu karşılamayı düzenli ve kolay bir hale getiriyor. İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali Geliş katına yerleştirilen monitörler karşılama alanına gelen yolcuları belirlenen iki ayrı buluşma noktasına yönlendiriyor. Belirtilen buluşma noktasına ulaşan yolcular doğru noktada olduklarını yine monitörde isimlerine bakarak teyit edebiliyor.
 
TAV İstanbul Genel Müdürü Kemal Ünlü “Atatürk Havalimanı’nda artan yolcu trafiğine bağlı olarak, yolcu karşılayıcıları ve yolcuyu aramak için yapılan anonslarda büyük bir artış gözleniyordu. TAV İstanbul ve TAV Bilişim’in ortaklaşa tasarladığı sistemle bu süreç ciddi şekilde kolaylaştı. TAV Havalimanları olarak müşteri memnuniyetini artırmak üzere 7/24 çalışıyoruz. TAV Bilişim’in geliştirdiği bu sistem bizim inovatif yaklaşımımızın en güzel örneklerinden birini oluşturuyor. Her gün on binlerce yolcunun geçtiği, Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı olan Atatürk Havalimanı’nda uluslararası standartlarda, kaliteli ve güler yüzlü şekilde hizmet veriyoruz” dedi.
 
Terminaldeki danışma noktasının yükünü ve anonsların yoğunluğunu azaltmayı amaçlayan uygulama şöyle işliyor: Yolcularını karşılamak için gelen kişiler, dış hatlar geliş katında yer alan danışmaya yolcularının ismini yazdırarak karşılama ekranında yer almasını sağlıyorlar. Yolcunun isim ve soyadı bilgileri toplam 40 dakika boyunca bilgi ekranlarında yer alıyor. Yolculara ve yakınlarına pratik bir çözüm sunan ‘Buluşma Noktası’ dijital ekranları öncesinde sadece buluşma noktası ibaresinin yer aldığı alanlardan oluşuyordu.
 
Uygulama sayesinde karşılama bölgesinde oluşan yığılmanın önüne geçilmesi, anons sayısının azalmasıyla da terminal içindeki gürültü seviyesinin düşmesi bekleniyor.

1.20120413095747.jpg

2.20120413095758.jpg

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yunanistan'da küçük uçak düştü27 Temmuz 2017 Perşembe 10:36
  • THY'nin Boston-İstanbul seferinde teknik arıza27 Temmuz 2017 Perşembe 09:27
  • Airbus 100'üncü A350 XWB'yi teslim etti27 Temmuz 2017 Perşembe 00:05
  • Pilotların lazer kâbusu26 Temmuz 2017 Çarşamba 17:36
  • THY Başakşehir'e sponsor oldu26 Temmuz 2017 Çarşamba 17:21
  • Türk hava sahasında 'üst geçiş' rekoru kırıldı26 Temmuz 2017 Çarşamba 16:13
  • Türk savunma şirketleri yükselişte26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:36
  • THY uçağı kural dışı yolcu nedeniyle divert etti26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:04
  • Çanakkale Havalimanı'nın yeni terminal binasında sona gelindi26 Temmuz 2017 Çarşamba 10:52
  • THY Havacılık Akademisi, UGETAM ile hizmet protokolü imzaladı26 Temmuz 2017 Çarşamba 10:36
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim