• BIST 107.244
  • Altın 143,419
  • Dolar 3,5588
  • Euro 4,1591
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 31 °C

Avea “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde

Avea “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde
Avea, bu yıl yedincisi düzenlenen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde “En İyi Müşteri Deneyimi” ve “Teknolojiyi En iyi Kullanan Çağrı Merkezi” kategorilerinde iki ödüle layık görüldü. 2011’de de “Teknolojiyi En iyi Kullanan Çağrı Merkezi” seçilen Avea,

 

Avea müşteri hizmetlerinin kalitesi, Türkiye’nin en saygın iş ödüllerinden biri olan “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde tescillendi. Avea, bu yıl yedincisi düzenlenen ve 11 kategoride 53 firmanın katılımıyla gerçekleşen “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde “En İyi Müşteri Deneyimi” ve “Teknolojiyi En iyi Kullanan Çağrı Merkezi”  kategorilerinde iki ödüle layık görüldü.
 
IMI Conferences tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, 19 Ekim Cuma günü İstanbul Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda yapıldı ve kazanan şirketlere ödülleri verildi. Aldığı pek çok ödülle başarılara imza atan Avea Müşteri Hizmetleri’nin Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde son dört yılda aldığı ödül sayısı son ödüllerle beraber altıya çıkmış oldu.
 
Yaptıkları çalışmaların ödüllerle taçlandırılmasından duyduğu mutluluğu dile getiren Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat “Avea Müşteri Hizmetleri olarak, rekabetin yoğun olduğu “En iyi müşteri deneyimi” kategorisinde ödüllendirilmek, müşteri hizmet sanatı olarak adlandırdığımız vizyonumuzu, felfesemizi taçlandırdı. Vizyonumuzu müşterilerimize her kanaldan kaliteli, hızlı, proaktif, değer ve fark yaratan “eşsiz müşteri deneyimi yaşatmak’ olarak belirlemiştik. Bu doğrultuda müşteri deneyimini daha iyiye taşımak için çok çalıştık..Bunun sonucu olarak da bu ödüle layık görüldük. Gelişen teknolojiyi süreçlerimize entegre edip, müşterilerimizle temas noktalarını artırarak, her kanaldan verdiğimiz bütünleşik hizmet ile tam anlamıyla ‘Müşteri Deneyim Merkezi’ne dönüştük. 2012 yılının ilk yarısında 13 milyon çağrı yanıtlamış, müşteri hizmetlerini, ‘müşteri memnuniyet sanatına’ dönüştürmüş ve 13 milyon müşterimizi memnun etmek için sektöre damgasını vuracak yenilikleri hayata geçirmiş bir şirket olmanın yanında layık görüldüğümüz bu ödüller de motivasyonumuzu artırıyor. Türkiye Çağrı Merkezleri Ödülleri’nde en önem verdiğimiz iki konuda da ödül almak çok mutluluk verici” dedi.
 
1.20121022150054.jpg
 
www.UlasimOnline.Com
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Kartlı tüketimde yavaşlama sürdü25 Temmuz 2017 Salı 13:05
  • Hizmet ve perakendede güven arttı, inşaatta azaldı25 Temmuz 2017 Salı 12:51
  • Kamu-Sen zam teklifini sundu24 Temmuz 2017 Pazartesi 18:21
  • Avrupa borsaları düşüşle açıldı24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:06
  • Borsa günün ilk yarısında yükseldi24 Temmuz 2017 Pazartesi 16:51
  • Altın, 143 lira sınırında dengelendi24 Temmuz 2017 Pazartesi 14:51
  • Mayısta motorin ve benzin satışları arttı24 Temmuz 2017 Pazartesi 14:36
  • Dolar 3,54'ü aştı24 Temmuz 2017 Pazartesi 14:21
  • Borsa haftaya yükselişle başladı24 Temmuz 2017 Pazartesi 14:04
  • MÜSİAD'dan CNR Food'a destek24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:36
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim