• BIST 9054.82
  • Altın 2299.138
  • Dolar 32.3144
  • Euro 35.0436
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 22 °C

Avea’dan müşteri deneyim merkezi

Avea’dan müşteri deneyim merkezi
Avea Ar-Ge Merkezi’nde bir müşteri deneyim merkezi kuracak ve yeni ürün ve servisler müşteriye denettirilip geliştirilecek.

Avea’nın Ar-Ge Merkezi’nde bir müşteri deneyim merkezi kuracaklarını açıklayan Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin, “Müşterilerimiz bu merkeze gelip gelecekteki teknolojileri deneyecek. Müşterilerimizin deneyimleri çerçevesinde çalışmalarımızı yönlendireceğiz. Böylece onların ihtiyaçları doğrultusunda ürün veya servis geliştireceğiz” dedi.

Müşterilerinin hayatını kolaylaştırma hedefiyle teknoloji geliştirme çalışmalarını hızlandıran Avea, yeni ürün ve servislerini bizzat müşterilerine deneterek geliştirecek. Ümraniye’deki Ar-Ge Merkezi’nde bir müşteri deneyim merkezi kuracaklarını açıklayan Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin, “Müşterilerimiz bu merkeze gelip gelecekteki teknolojileri deneyecek. Müşterilerimizin deneyimleri çerçevesinde çalışmalarımızı yönlendireceğiz. Böylece onların ihtiyaçları doğrultusunda ürün veya servis geliştireceğiz” dedi.

Müşteri deneyim merkezini birkaç ay içinde devreye almayı planladıklarını kaydeden Şahin, yeni teknolojileri deneyimlemek isteyen müşterilerinin randevu alarak bu isteklerini yerine getirebileceğini ifade etti. Coşkun, “Ar-Ge merkezimizde 220 mühendis çalışıyor. Kuluçka Merkezi’miz Türkiye’ye örnek oluyor. Değerli fikirler buraya geliyor, somut ürünlere dönüşüyor. Şimdi Kuluçka Merkezi’nin yanına deneyim merkezimizi ekleyeceğiz. Çalışmalarımızı bir adım ileriye taşıyacağız” değerlendirmesini yaptı. Avea’nın Ar-Ge’ye harcadığı paranın 35 milyon TL olduğunu, bu rakamın gelecek yıl 45 milyon liraya çıkacağını da anlatan Coşkun Şahin, sektörlerinde ilklere imza atmaya devam edeceklerini vurguladı. Bu ilklerden birini 1 aydır aktif olarak kullandıklarını ve müşteriye özel anlık kampanyalar düzenlediklerini belirten Şahin, şöyle konuştu:

Müşteriye özel kampanya

“Girişimcileri desteklediğimiz Kuluçka Merkezi’mizdeki 2 şirketle Türkiye’de ilk defa bir altyapı geliştirdik. Geliştirdiğimiz sistemde kimlerle hangi sıklıkta, ne kadar sürede konuştuğu gibi abone davranışlarına göre anlık kampanyalar düzenleyip birkaç dakikada müşterimize iletiyoruz. Böylece abonelerimizi sürekli gelen kampanya mesajlarından kurtarıyoruz. Bu sistemle aboneye sadece ihtiyacı olan mesajı gönderiyoruz. Kampanya mesajlarına geri dönüş bu sistemimizle 5-6 kat fazla oluyor. Sisteme müşteriye özel kampanya sistemi diyebiliriz. Bir aydır aktif olarak kullanıyoruz. Normalde ayda ilettiğimiz kampanya sayısı 80 milyon iken yeni sistemle 11 kampanyada sadece 30-40 bin mesaj gönderiyoruz. Sayı düşüyor ama olumlu geri dönüş 5-6 kat artıyor. Bu sistemi yurtdışına da satacağız.” Yaptıkları bu çalışmaların Avea’yı bir teknoloji şirketi olmaya taşıdığını da kaydeden Şahin, şöyle devam etti: “Türkiye’de GSM sektöründe Ar-Ge sertifikasına sahip ilk ve tek operatörüz. Avea, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için yenilikçi ürün ve servis geliştiriyor. ‘Teknoloji hayal gücünün emrinde’ diyerek çıktığımız yolda emin adımlarla ilerliyoruz. “

Arap Baharı’nın IT merkezi Türkiye olacak

COŞKUN Şahin, büyük şirketlerin IT merkezlerini Türkiye’ye kaydırmaya başladığını belirterek, her ay en az bir büyük şirketin kendilerine gelip Türkiye’deki yatırım imkanlarını sorduğunu anlattı. Şahin, “Birçok yatırımcı satın alma imkanlarını soruyor. Bana göre Arap Baharı coğrafyasında IT merkezi Türkiye olacak. Dünya Türkiye’deki gelişimin farkında. Uluslararası şirketler, sırf bölgede tecrübeli diye Türkiye’den şirket alıyor” dedi.

www.UlasimOnline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim