Reklam filmiyle, Aygaz otogazla tüketiciye sunulan ekstra avantajlar vurgulanırken, yeni logo da tanıtıldı.
Türkiye’nin en çok tercih edilen otogaz markası Aygaz, “Ekstra soğuklarda ekstra performans” sloganıyla yeni bir reklam kampanyası başlatarak, otogaz markasını yeniledi. Reklam filmiyle, Aygaz otogazla tüketiciye sunulan ekstra avantajlar vurgulanırken, yeni logo da tanıtıldı.
Otogaz sektörüne giriş yaptığı günden beri sektöre yenilikleri taşıyan Aygaz, Avrupa standartlarında otogazı tüketicilere ilk sunan firma olarak, bu farklılığını logosuna taşımış ve 2005 yılında Aygaz Euro LPG markasını kullanmaya başlamıştı. 2009 yılında geliştirilmiş yeni formülünün farkını anlatmak için markanın sonuna konulan “+” işareti ile değişime uğrayan marka, Aygaz Euro LPG+ olarak varlığını bu güne kadar sürdürmüştü.
Aygaz Otogaz
Sağladığı farklılıkları ve kalitesini tüketicilerin zihnine yerleştirmeyi başaran Aygaz, bu ifadeleri kaldırarak, tüketiciler için daha kolay söylenebilen ve akılda kalıcı olan “Aygaz Otogaz” markasını kullanma kararı aldı. Marka konusundaki bu değişiklikle beraber Aygaz Otogaz’ın logosu da yenilendi. Yeni logoda, Aygaz Otogaz’ın kalite ve performans konusundaki üstünlüğünü anlatmak üzere metalik gri rengi tercih edilirken, yazı karakteri de hızı çağrıştıracak şekilde belirlendi. Logonun sonunda ürün farklılığını vurgulamak adına kullanılmaya devam edilen “+” işareti, otogazın en çevreci yakıtlardan biri olduğunu sembolize etmek üzere yeşil renkle farklılaştırıldı.
Yeni reklam filmi ile ‘Ekstra Soğuklarda Ekstra Performans’
Aygaz Otogaz’ın kışa özel geliştirilmiş formülünün sağladığı faydaları anlatmak için çarpıcı bir reklam kampanyası hazırladı. 25 Aralık tarihinde Türkiye televizyonlarında gösterime giren reklam filmi, gazete, dergi, radyo, açık hava reklam panoları ve internet gibi diğer mecralarla da desteklenecek.
Film, karlı bir kış gününde mahallelerinden geçen arabaları kar topu ile vurarak eğlenen çocuklarla, aracını kar toplarından korumaya çalışan ve Aygaz Otogaz’ın sağladığı performansla bu çekişmeden galip çıkan mahallenin gencinin hikayesini anlatıyor. Kartopu savaşını kazanan mahallenin ağabeyi rolünü otomobil sporcusu olan Jason Tahincioğlu oynuyor. Otogazın halkın her kesimi tarafından tercih edildiğinin vurgulandığı reklam filmi, etkileyici anlatımı ve Hollywood filmlerini andıran görüntü kalitesi ile dikkat çekiyor.
Reklam künyesi
Reklamveren: AYGAZ
Aygaz Pazarlama Direktörü: Ercüment Polat
Aygaz Otogaz Pazarlama Müdürü: Burcu Cihan Işık
Aygaz Otogaz Pazarlama Sorumlusu: Aycan Gündüz Varol
Reklam Ajansı: TBWA"ISTANBUL
CCO: İlkay Gürpınar
Yaratıcı Ekip: Emre Kaplan, İlker Kayserilioğlu, Yiğit İrde
Marka Ekibi: Aslı Ceren Aksak, Perihan Bozok, Müge Bozkurt
Stratejik Planlama Ekibi: Toygun Yılmazer, Deniz Özkılıç, Murat Hatip
Prodüksiyon ekibi: Zeynep Gencebay, Ceyhun Sevil
Prodüksiyon Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Uygar Kutlu
Müzik: Opus Audio
Kullanılan Mecralar: Televizyon, radyo, ilan, outdoor, internet
Medya Ajansı: Universal