• BIST 8988.6
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 18 °C

Başbakan Bingöl Havaalanı'nı açtı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bingöl Havalimanı'nın açılışında halka hitap etti. 26 Temmuz'da açılacak Şırnak Havalimanı'nın ismini de paylaştı.
Başbakan Erdoğan, Bingöl'de yapımı tamamlanan havaalanının açılışında konuştu. Konuşmasına çözüm süreciyle ilgili son gelişmeler hakkında bilgi vererek başlayan Erdoğan, Gezi Parkı eylemcilerini yine sert bir dille eleştirdi. Bingöl Havaalanı'na ilk uçuş ise yarın Bingöl-İstanbul arası uçuşla gerçekeleşecek.

İşte Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları;

Mübarek Ramazanı şerifin rahmet günlerindeyiz. Bu rahmet dolu günlerde, tüm insanlık için hayırlar diliyoruz. Güzel bir Ramazan günde Bingöl'e çok büyük bir eser kazandırıyor, diğer illerimizle, dünyayla buluşturacak havaalanını açıyoruz. 2 milyon metrekarelik alanda bu görkemli havaalanını Bingöl'ün şanına yakışır şekilde bitirmenin azmi ve kararlılığı içindeydik. Yarın resmi olarak seferler başlıyor. Toplamda 39 milyon liraya mal oldu. Bu sayede bölgeyi gezmeye gelecekleri gibi yatırımlar da artacak. Çözüm süreci Allah'a hamdolsun güzel bir şekilde yürüyor. Bu bölgede güzel gelişmelere şahit oluyoruz. Gençlerin ölmediği, ana ve babaların gözyaşı dökmedi, herkesin umutla geleceğe baktığı güzel bir süreçten geçiyoruz.

BİNGÖL TERÖR KONUSUNDA DİK DURDU

Buradan Bingöl'e çok teşekkür ediyorum. Bingöl demek demokrasiyi, ülkesine, bayrağına, değerlerine sahip çıkmaktır. Bingöl anayasa halk oylamasında en yüksek evet oyu veren illerden biri olduğunu unutmayacağız. Bingöl terör konusunda da dik durdu.

ASLA ÜMİTSİZ OLMAYIN

Kardeşliğimizden rahatsız olanlar var. Biz bu yoldan geri adım atmayacağız. Tüm tuzakları aşacağız. Tüm oyunları bozacağız. 2023 hedeflerine ulaşacağız. Ben Bingöl'e böyle sesleniyorum. Asla ümitsiz olmayacaksınız, asla karamsar olmayacaksınız. Siz hakka ve haklıya sahip çıktığınız sürece, Allah'ın izniyle sizede bu ülkeyede hiçbir şer ocağı musallat olamayacaktır.

DEMOKRASİYE SAHİP ÇIKANLARI KOYUN DEDİLER

Mısırlı kardeşlerim şiddete başvurmadan kendilerine yönelik darbeye itiraz ediyorlar. 'Benim oyuma ne oldu' sorusunu soruyorlar. Mısır insanını koyun sananlar büyük bir şaşkınlık yaşıyorlar. Ama Mısır halkı bu oyuna gelmedi. Benzer bir senaryoyu Türkiye'de uygulamak istediler. Ağaç diyerek, bahçe diyerek insanları sokağa döktüler. Türkiye'de demokrasiye sahip çıkanları koyun olarak gördüler. Kömürcü makarnacı dediler. Aşağıladılar. Camilerimize, başörtülü kızlarımıza hakaret ettiler. Millet sandığına sahip çıktı.

7 AY SONRA MEYDANDAYIZ

Millet demokrasiye sahip çıktı. Meydanlara koaşarak milli iradeye sahip çıktı. Artık meydan boş değil. Şimdi en büyük meydana gidiyoruz. O da sandık meydanı. 7 ay sonra o meydanda bir araya geleceğiz. Halkın iradesine saygı duymayanları orada sorgulayacağız.

ŞIRNAK HAVAALANI'NIN ADI: ŞERAFETTİN ELÇİ

Biz, 76 milyonu bir ve beraber gören hep birlikte kucaklayan hepsine eşit mesafede duran bir iktidarız. Şimdi ben sizden bir cevap bekliyorum. 10 yıl önce Bingöl'e havaalanı yapılacak denseydi inanır mıydınız.Ama bakın şimdi oldu. Bugün açtık  Zira Ak Parti iktidarı bu. Önümüzdeki hafta bugün Kastamonu havaalanını açacağız. Ondan sonraki Cuma Şırnak'tayız. Şırnak'a müjde veriyorum. Bu ülkenin eski siyasetçilerinden Şırnak'ı evladı Şerafettin Elçi havalimanı açacağız. İnşallah şartları daha da geliştireceğiz. Daha ucuza yolculuk koşulları da gelecek.1,5 saatte İstanbul'a gidilecek.  Bak nereden nereye geldik. Şurada Bingöl'ün en ücra köşesine gitmeye kalksan ancak o kadar sürede varırsınız  10 yıl önce Bingöl'de deprem olduğunu bu kardeşiniz buraya geldi. Bingöl'ü yeniden inşa edeceğiz dedik. Yollar hastaneler yapıldı mı. Yapıldı. Hem Bingöllü kardeşlerimim hem tüm Türkiye'nin oynana oyunlara kurulan tuzaklara karşı çok ama çok dikkatli olmasını istiyorum. Büyüyen güçlenen Türkiye'yi yolunda çıkarmak için yapılan tahriklere karşı herkesin sabırlı olmasını istiyorum

TUZAKLARA KARŞI DİKKATLİ OLUN

Bizim kitabımızda ayrımcılık yok. Halkımızın tümünü kucaklıyoruz. 26 havaalanı ve havalimaıyla geldik, şimdi 50'yi geçiyoruz. Benim milletim Türkiye'nin bir ucuna inim inim inleyerek yolculuk etmesin. Ulaşımı dahada ucuzlatacağız. Sizler en iyisine layıksınız. Bingöl depreminin ertesi gününde bu kardeşiniz Bingöl'e geldi. Burayı yeniden inşaa edeceğiz dedik Yaptık mı, yaptık. Aynısını Van'da da yaptık. Biz bu milletin hizmetkarıyız. Zaman içerisinde bütün sorunları çözeceğiz. Birlikte Türkiye olarak geleceğe yürüyeceğiz. Oynanan oyunlara ve tuzaklara karşı dikkatli olun. Herkesi sabır ve sağduyuya davet ediyorum.

Kendi halkını tencere ve tavayla rahatsız edenler suç işliyorlar. Çözüm sürecinde annelerin gözyaşlarını dindirmek için yolumuza devam edeceğiz. Bu süreci baltalamaya çalışanların tarihe bunu hesabını veremeyecektir. Bingöl'den bu sürece sımsıkı sahip çıkmasını istiyorum. Siz sahip çıkarsanız, tüm tuzaklar bozualacaktır. Siz sahip çıkarsanız bu süreç amacına ulaşacaktır. Bu sorun çözülürse Türkiye ayağındaki prangalardan kurtulacaktır.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.