Gelecekteki artış, en çok Çin'in batı kısmındaki küçük şehirlerden bekleniyor. Çin'de 1 milyondan fazla nüfusu olan en az 100 şehir var ve üstelik bu şehirlerde lüks otomobil bayileri de bulunmuyor. Araştırma firması Nielsen'in öngörülerine göre Çin'deki potansiyel otomobil alıcılarının %68'i küçük şehirlerde yaşıyor. Çin'deki lüks araç satışlarında Audi'nin izinden giden BMW, rakibini 3 yıldır geride bırakmış durumda. 2013 yılında da Audi'nin %30 luk artışına karşı BMW'nin Çin'deki artışı % 40.
2013'ün ilk yarısında BMW'nin Çin'deki Pazar payı %15 ve sattığı otomobil sayısı 182.800. Aynı dönemde Amerika'da gerçekleşen satışlarsa 172.787 adet. Land Rover, Audi, Cadillac ve Jaguar gibi markaların aralarında olduğu Çin'in lüks otomobil segmentinin bu yıl %7 büyümesi bekleniyor.
BMW'nin 2012 sonu itibariyle Çin'de 360 bayisi bulunuyordu, bu yılın ilk 6 ayında bu rakama 60 yeni bayi de eklendi. IHS verilerine göre Çin'deki lüks otomobil pazarının % 29,6'sı Audi'nin elinde, Audi'yi %23,6 ile BMW takip ediyor. Mercedes-Benz'in Pazar payı ise % 20,6.
Çin, hali hazırda Audi'nin Dünya üzerindeki en büyük pazarı konumunda. Daimler 2 yıl içerisinde Çin'in Amerika ve Almanya'yı geride bırakarak en büyük tek Pazar haline geleceğini düşünüyor.