• BIST 9693.46
  • Altın 2496.132
  • Dolar 32.475
  • Euro 34.6284
  • İstanbul 14 °C
  • Ankara 17 °C

Bombardier Airex'e "Bomba" gibi geldi

Bombardier Airex'e "Bomba" gibi geldi
Bombardier Commercial Aircraft, sekizinci Uluslararası Sivil Havacılık ve Havalimanları Fuarı Airex 2010’da Türkiye’nin ulusal ve bölgesel havayolları için optimize edilmiş çözümlerinin altını çizecek.

BOMBARDIER "BOMBA" GİBİ GELİYOR

Bombardier Commercial Aircraft, sekizinci Uluslararası Sivil Havacılık ve Havalimanları Fuarı Airex 2010’da Türkiye’nin ulusal ve bölgesel havayolları için optimize edilmiş çözümlerinin altını çizecek.

Fuar'ın ikinci gününde basın toplantısı düzenleyen Bombardier şirketi, yeni model uçaklarını basın mensuplarına tanıttı.

Aslında Türkiye pazarında uzun yıllardır iş jetleri ile var olan şirket, yeni nesil yolcu uçaklarını da Türk Havayolu şirketlerine tanıtım amacıyla fuarda stand açtı. Bombardier yetkilileri fuarın ilk gününden duydukları memnuniyetini de dile getirdi.

Basın toplantısında tanıtımlarını yaptığı 70-80 koltuklu Q400 ve C Serisi uçaklar ile daha fazla yolcu ve daha az yakıt sebebiyle tercih edilmeleri gerektiğini ifade eden şirketten yapılan basın açıklamasında şu ifadeler kullanıldı;

"Tüm Bombardier Commercial Aircraft ürünleri Türkiye’de önemli bir potansiyele sahip. Kısa mesafeli uçuşlar için, Bombardier’in 70 ila 80 koltuklu “daha yeşil ve konforlu” Q400 NextGen yolcu uçağı, hızlı, yakıt randımanlı ve daha düşük emisyonlu, turbo motorlarla donatılmış geniş bir uçak. Orta mesafeli uçuşlar için, CRJ NextGen uçak ailesi 60 ila 100 koltuklu uçak diliminde bölgesel jet randımanı bakımından temel bir referans oluşturuyor. Daha uzun rotalar için ise, yenilikçi CSerisi yolcu uçakları dünyanın 110 ile 130 koltuklu en yeni ve en ileri tek koridorlu uçağı teknoloji, yakıt randımanı ve azaltılmış çevresel etkiler bakımından yeni standartlar getiriyor."

Avrupa Satış Departmanı Başkan Yardımcısı Steven Aliment toplantıda yaptığı konuşmada şunları söyledi; “CSerisi uçak ailesinin Türkiye’de muazzam bir potansiyeli var, Türk operatörler son iki yılda 100 ila 149 koltuklu uçak dilimine ait 20 uçak da dahil olmak üzere 70’ten fazla tek koridorlu uçak sipariş vermiş bulunuyor ve Bombardier ek siparişler almak için hazır bekliyor. 20 yıl içinde 100 Bombardier uçağı Türkiye'de uçuyor olacak. CSerisi uçaklarımız şu anda hizmette bulunan yaşlanmış, en iyi şekilde kullanılamayan ekipmanların yerine geçmeye son derece uygun.”

Aliment sözlerine şöyle devam etti; "CSerisi yolcu uçakları daha düşük işletim maliyetlerine, daha az yakıt tüketimine, daha az sese sahip ve hem eski nesil yolcu uçaklarıyla hem de kendisiyle aynı sınıfa ait olup da şu anda üretilmekte olan uçaklarla karşılaştırıldığında emisyonu daha düşük. CSerisi uçaklar kısa menzilli, kısa mesafeli görevlerin yanı sıra, 2950 nm’ye dek çıkan kıta-ötesi kapasite için de tasarlanıyor. Türkiye’de nüfusu 250.000’in üzerinde 20 kadar büyük şehir var. Noktadan noktaya uçuşlar bir yana, İstanbul’a ve Ankara’ya kısa veya uzun mesafeli bağlantılar bakımından giderek artan bir ihtiyaç mevcut ve bu ihtiyaç daha da artacak, bizim Q400 NextGen ve CRJ NextGen Serisi uçaklarımızın tasarlandığı pazar dilimleri de bunlar, Bombardier Commercial Aircraft’ın Türkiye’deki mevcut ve gelecekteki sivil havacılık sektöründe önemli bir rol oynayacağından eminiz."

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim