• BIST 81.865
  • Altın 148,409
  • Dolar 3,7910
  • Euro 4,0491
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara 3 °C

Borusan Lojistik, filosunu güçlendirdi

Borusan Lojistik, filosunu güçlendirdi
Borusan Lojistik yeni araç alımında Ford’u tercih etti. Firma, 2011’de ve 2012’nin ilk yarısının en çok satan 2. markası Ford Cargo 1838T çekicileri, yurtiçi taşımalarında kullanmak üzere filosuna ekledi.

Ford Otosan, dört stratejik iş alanında çalışan Borusan Lojistik’e, Ford Cargo 1838T çekicileri Kocaelİ Fabrikası’nda düzenlenen bir törenle teslim etti. Türkiye Lojistik Hizmetleri, Liman Hizmetleri, Uluslararası Taşımacılık Hizmetleri ve Yabancı Ülkeler Lojistik Hizmetleri alanlarında çalışan Borusan Lojistik, Ford Cargo’ları yurtiçi taşımacılık hizmetlerinde kullanacak.

Ford Otosan’ın Kocaeli’ndeki fabrikasında düzenlenen törene Borusan Lojistik Genel Müdür Yardımcısı Serdar Erçal, Kuzey Alan Grup Müdürü Serkan Çelik, Kuzey Alan Kara Nakliye Müdürü Orhan Kayış ile Ford Otosan Kamyon İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Kınay, Ford Otosan Kamyon Satış Müdürü Berk Mumcu, Ford Otosan Kamyon Bölge Satış Müdürü M. Caner Sinanoğlu ve Çetaş Otomotiv Genel Müdürü Serhan Işıldar katıldı.

FORD CARGO 1838T: EN YÜKSEK BEYGİR, EN YÜKSEK HACİM

Teslim töreninde bir konuşma yapan Borusan Lojistik Genel Müdür Yardımcısı Serdar Erçal, bundan sonra, özellikle yurtiçi yedek parça taşıma işlerinde Ford Cargo’ları kullanacaklarını ve sonraki alımlarda da daha çok Ford Cargo’yu tercih edeceklerini söyledi. Erçal, Ford Cargo 1838T’yi tercih etmelerindeki nedeni ise şu şekilde açıkladı: “Şu anda Ford’un sunduğu çekici 380 beygir gücüne sahip. Bizim için yakıt sarfiyatı çok kritik ve önemli. Biz bu çekicileri Türkiye içerisinde kullanacak olsak da, taşıdığı tonaj ve gittiği yol itibariyle yüksek beygirli ve yüksek motor hacimli araçlara düşük yakıt sarfiyatından dolayı ihtiyacımız var. Bu ihtiyacımızı karşıladığı için 1838T’yi tercih ettik.”

2011’DE VE 2012 İLK YARISINDA EN ÇOK SATAN 2. ÇEKİCİ

2011 yılında ve 2012 yılının ilk yarısında en çok satan 2. çekici olan Ford Cargo 1838T; komşu ülke ve yurtiçi taşımalarında ulusal ve uluslararası firmalara en uygun çözümleri sunuyor. Rekabetçi yakıt tüketimi ve düşük işletim giderleriyle iş sahiplerinin; üstün performansı ve konforu ile sürücü beklentilerinin tam karşılığını veren Ford Cargo 1838T, 2 yıl sınırsız ve opsiyonel 3 yıl sınırsız km garantisi ile satışa sunuluyor.  1838T çekiciler, standart 1200 mm, opsiyonel 1050/1140/1250 mm olarak, 4 farklı yükseklikte sunulan beşinci teker alternatifleri ile farklı ürün gruplarını taşıyan filoların, tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor.  Yeni Z-Cam fren sistemi ile fren balata ömrü arttırılan ve servis maliyetleri düşürülen yeni 1838T çekicilerin, 4-körüklü arka havalı süspansiyon ile de hem süspansiyon ömrü arttırılmış hem de her yol ve iklim koşulunda daha konforlu ve güvenli sürüş imkanı sunması sağlanmıştır. Yeni mandallı tip şanzımana sahip Ford Cargo 1838T çekicilerde klima ve MTCO takografı standart olarak sunulmaktadır. Ford Cargo 1838T çekicilerde, yeni ekonomik devir aralığı göstergesi, filo yönetim sistemi ön paketi ve FİLOBİL opsiyonu ile işletme maliyetlerinin kontrol altına alınabilmesi için gerekli donanımlar da bulunuyor.

FORD CARGO’LAR 50 ÜLKEYE İHRAÇ EDİLİYOR

Ford Cargo ürünleri, 1,1 milyon m2lik alana sahip olan Ford Otosan İnönü Fabrikası’nda üretiliyor. Yurtiçinde 30 yetkili satıcı, yurtdışında 20 distribütör ile müşterilere ulaştırılırken; Rusya, Türki Cumhuriyetleri, Doğu Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’da 50’ye yakın ülkeye ihraç ediliyor.  1500 kişiye istihdam sağlayan Ford Otosan İnönü Kamyon Fabrikası’nda Euro5 normlarına uygun, çevre dostu EcoTorq motor tiplerinin üretimi yapılıyor. 7,3 lt ve 9 lt silindir hacminde 260PS/320PS/360PS/380 PS güce sahip motorlar yüzde 100 Türk işgücüyle yüzde 100 yerli üretiliyor. Türkiye’nin kendi markasıyla kendi motorunu üreten tek kamyon markası olan Ford Cargo yüzde 70 yerlilik oranı ile Türkiye ekonomisine yüksek katma değer sağlıyor.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim