• BIST 9079.97
  • Altın 2308.811
  • Dolar 32.3404
  • Euro 35.0923
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 19 °C

Bottaria artık Bridgestone noktalarında

Bottaria artık Bridgestone noktalarında
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, iş zenginleştirme vizyonu doğrultusunda hayata geçirdiği yeni iş birliğiyle aksesuar sektörüne adım atıyor.

Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, iş zenginleştirme vizyonu doğrultusunda hayata geçirdiği yeni iş birliğiyle aksesuar sektörüne adım atıyor. Bu kapsamda İtalya’nın lider İtalyan otomobil aksesuarları markası Bottari ile distribütörlük anlaşması imzalayan Brisa,  lastik dışındaki ürün yelpazesini genişleterek araç sahiplerine toplu çözüm önerileri sunuyor.

Bottari markalı otomobil aksesuarları ve Yasibo marka araç bakım ürünleri Brisa güvencesiyle araç sahiplerine sunulacak.

İtalya’da otomobil, motosiklet ve bisiklet aksesuarları pazarının lider firması olan ve Avrupa’da birçok ülkede varlığını sürdüren Bottari S.P.A’nın ana markası olan Bottari, varılan işbirliği sonucunda Türkiye’de Brisa tarafından pazarlanıyor. Söz konusu işbirliği ile Brisa’nın  satış ve hizmet noktalarının daha geniş bir müşteri kitlesine hitap etmesi hedefleniyor.

Üstün kaliteli ürün yelpazesiyle akü şarj cihazından ön koltuk örtüsüne, güvenlik çekicinden üçgen reflektöre kadar geniş bir SOS malzemeleri yelpazesine sahip olan Bottari markası, sürücülere günlük yaşamda başlarına gelebilecek birçok aksiliğe karşı çözüm önerileri sunuyor. 2013 yılı itibarıyla Brisa’nın distribütörlüğünü üstlendiği diğer araç aksesuarları arasında; Bottari S.P.A’nın Extra marka esnek kauçuk cam silecekleri ve Yasibo marka araç bakım ürünleri de yer alıyor.

Brisa’nın aksesuar sektörüne yönelik yeni girişimleri hakkında görüşlerini paylaşan Brisa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı  Levent Akpulat, “Öncelikle Türkiye lastik pazarı lideri olmamıza rağmen; gerek OtoPratik Mağazaları ve Lastiğim noktalarında sunduğumuz detaylı oto bakım hizmetleriyle, gerekse lastik.com.tr, Lastik Oteli gibi araç sahiplerinin hayatını kolaylaştıran alternatif hizmetlerimiz ve sektördeki iş yelpazemizin zenginliğiyle, müşteri memnuniyetine odaklanan bir marka olduk. Bu atılımla, araç kullanıcılarının her ihtiyacını karşılayabileceği satış ve hizmet noktaları yaratma hedefimize bir adım daha yaklaşmış olduk” dedi.

bottarisatis.jpg

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim