• BIST 107.749
  • Altın 143,535
  • Dolar 3,5290
  • Euro 4,1420
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 26 °C

Bridgestone ürünleri Cenevre'de beğenildi

Bridgestone ürünleri Cenevre'de beğenildi
Bridgestone, Cenevre Otomobil Fuarı’na katılarak, son teknolojiyle geliştirdiği yeni nesil AirFree (havasız), Ologic ve Ecopia lastiklerini beğeniye sundu.

Otomobil tutkunlarının merakla beklediği Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı’na katılan Bridgestone, 300 m2’lik bir stantta yeni nesil AirFree, Ologic ve Ecopia lastikleri ziyaretçilere tanıtılırken; sürdürülebilir topluma olan bağlılığını da fuar için hazırlanan videolar ile konuklara aktarma fırsatı buldu. Bridgestone, ürünlerinin tasarımı, üretimi ve tüm operasyonel süreçlerinde sürdürülebilirlik kavramının ne kadar önemli olduğuna vurgu yaptığı paylaşımlarıyla, bu alanda duyarlı olan ziyaretçilerden tam not aldı.

Bridgstone, yeni ‘Ologic’ teknolojisiyle fuarda fark yarattı

Bridgestone tarafından Kasım 2013’te pazara sunulan ve tamamen elektrikli BMW i3 otomobiller için üretilen ‘Ecopia EP500 Ologic’, Bridgestone standının en dikkat çeken ürünüydü.  Bridgstone mühendisleri tarafından geliştirilen benzersiz “Ologic” teknolojisi, i3’ün verimliliğini ve performansını tamamlayan bir lastik üretmek amacıyla BMW ile geliştirildi. Ologic lastikler, özellikle ıslak zeminde en üst seviyede yol tutuşu sağlarken, artırılmış aerodinamik özellikleri ve yakıt tasarrufu sağlayan düşük yuvarlanma direnci ile dikkat çekiyor.

Yenilikçi AirFree konsepti büyük ilgi gördü

Bridgestone Standında büyük ilgi gören diğer bir ürün ise 2. nesil “AirFree (havasız) Concept” prototip lastikleriydi. Toyota’nın geleceği yansıtan konsept arabasına uygulanan lastikler, geri dönüştürülebilir malzemelerden üretildi. İçerisinde hava bulunmayan bir lastikle  yenilikçi bir yaklaşım getiren Bridgestone, yeni prototipin yük taşıma özelliğini arttırarak ve daha düşük yuvarlanma direnci sağlayarak konsepti ticari kullanım için uygun bir modele  yakınlaştırmaya çalıştı.

Katma değerli ‘Premium Lastikler’

Bridgestone standında konsept lastiklerin yanısıra; premium kış ve yaz lastiklerine de yer verdi. Tüm araba modellerine ve Avrupa’nın her türlü kış koşulluna uyum sağlayacak şekilde geliştirilen ve ürün testlerinde ilk sıralarda yer alan  yeni Blizzak LM001 lamelli kış lastikleri fuarda görücüye çıkarıldı. Azaltılan ağırlığı sayesinde yakıt tasarrufu sağlayan ve CO2 emisyonlarını azaltan  Geniş jantlara sahip güçlü arabalara yönelik Blizzak LM-32s ile  4x4 ve SUV’lara yönelik Blizzak LM-80 EVO da  tanıtılan kış lastikleri arasında yer aldı.
Bridgestone Avrupa Kurumsal ve Marka İletişimi Yöneticisi Jake Ronsholt fuara ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Sürdürülebilirlik, Bridgestone’nin uzun vadeli vizyonunun merkezinde yer alıyor ve bu yıl Cenevre’de, şirketimizin bu alanda gerçekleştirmiş olduğu heyecan verici ilerlemelerden bazılarını sergilemek istedik. AirFree konseptinden yeni EP500’e kadar, geleceğe ve bugüne  yönelik sürdürülebilir teknolojileri fuarda sergiledik ve ziyaretçilerden tam not aldık” dedi.

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim