• BIST 97.926
  • Altın 144,080
  • Dolar 3,5648
  • Euro 3,9975
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 24 °C

Brisa, ‘Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nı gerçekleştirdi

Brisa, ‘Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nı gerçekleştirdi
Brisa, Les Ottomans Otel’de gerçekleştirdiği Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nda Dünya ve Türkiye ticari ürünler segmentindeki gelişmeleri ve Brisa’nın bu pazarın bu segmentine yönelik geliştirdiği hizmetlerini anlattı.

Geçen yıl 25. yılını tamamlayan Brisa, Dünya ve Türkiye ticari ürünler pazarındaki gelişmeleri ve Brisa’nın bu pazara yönelik geliştirdiği hizmetleri anlattığı basın toplantısını Les Ottomans Otel’de düzenledi. Brisa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat’ın ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda ticari ürünler pazarına ilişkin öngörüler de basın mensuplarıyla paylaşıldı. 

Toplantıda katılımcılara seslenen Brisa Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat, Brisa’nın toplam cirosunun yüzde 30’unu oluşturan ticari ürünler segmentinde Bridgestone, Lassa, Bandag markaları ve son olarak kullanıcıların beğenisine sundukları “Eko” lastikleriyle pazardaki yerlerini sağlamlaştırdıklarını belirtti.

Levent Akpulat: “Global ağır ticari lastik pazarındaki rakam sektör için umut vaat edici”

Dünya lastik pazarının 2013 yılında yüzde 4 oranında büyüdüğünü söyleyen Akpulat, 2013 yılında global ağır ticari lastik pazarının adetsel olarak 150 milyona ulaştığını belirtti. Akpulat, “2018 yılına geldiğimizde 150 milyon olan rakamın 190 milyona çıkması öngörüyoruz. Bu segment global lastik pazarının yüzde 10’unu oluşturmaktadır ki bu rakam, sektör için umut vaat edicidir” dedi. 

“Türk lastik sektörü son 10 yılda yüzde 50’nin üzerinde büyüdü”

Türkiye’de ise toplam lastik satış adedinin, özellikle binek ve hafif ticari araç segmentlerinin etkisiyle 2013 yılında bir önceki yıla göre yüzde 12,6 artış kaydederek 20,3 milyon adete ulaştığını aktaran Akpulat, Türk lastik sektörünün son 10 yılda yüzde 50’nin üzerinde büyüdüğünü 2014 yılında bugüne kadar bir daralma yaşansa da, yılsonu büyüme beklentilerinin yüzde 3’ün üzerinde olduğunu aktardı. 

“5 sene içinde yüzde 35 artış öngörüyoruz”

Akpulat, “Türkiye yenileme pazarında ticari ürünler pazarında da gerçekleşen karşılık, sektörel gelişmelerin etkisiyle otobüs, kamyon ve inşaat/hafriyat lastikleri (TBR) için Brisa olarak satış hedeflerimizde hala büyümeyi konuşuyoruz ve değişiklik yapmadık. Ticari ürünler pazarında gelecek 5 sene içerisinde yüzde 35 artış öngörüyoruz” diye konuştu.

Brisa olarak, Türkiye ticari lastik pazarını çok önemsediklerini kaydeden Akpulat; “Yük taşımadan dayanıklılık ve performansa, yakıt tasarrufundan kaplama ve yol yardımına kadar birçok farklı alanda ürün ve hizmet beklentisi içinde olan müşterilerimiz, geliştirdiğimiz ürünlerle yollarına güvenle devam edebiliyorlar. Ayrıca Türkiye’de ilk defa filoların beklentilerine tam anlamıyla cevap verebilecek bir ürün ve hizmetler bütünü olan ‘360 derece danışmanlık’ olarak tanımlayabileceğimiz bir uzmanlık ve anlayışla müşterilerimize hizmet sunuyoruz” dedi.

Profleet

Brisa tarafından filo yönetim çözümlerini tek çatı altında birleştirmek amacıyla geliştirilen “Profleet filo yönetim çözümleri”, filo müşterilerinin operasyonel maliyetlerinde maksimum tasarruf sağlanmasına yönelik çözümler sunuyor. Profleet’le filoların sosyal, ekonomik ve çevresel katma değerinin yükseltilmesi hedefleniyor.

Mobilfix

Mobil TIR bakım servisi olan Mobilfix, Profleet kapsamında sunulan hizmetler arasında önemli bir yer tutuyor. Uzun süredir üzerinde çalışılan, Brisa mühendisleri tarafından tasarlanıp hayata geçirilen Mobilfix, 2013 yılında 49 ağır ticari araç filosunu ziyaret ederek 29 servis operasyonuyla 1000’den fazla araca periyodik bakım hizmeti sundu. Mobilfix TİM İnovasyon Haftası’nda Müşteri Odaklı Hizmet İnovasyonu Ödülü’ne değer bulundu.

Filofix

Brisa,  “Profleet filo yönetim çözümleri” kapsamında sunduğu bir diğer hizmeti Filofix’le Türkiye’nin her noktasında ve Avrupa’da filo müşterilerine 7/24 yol yardım hizmeti veriyor. Lastik takibi ve hızlı ölçüm gibi hizmetleri ise “Aspects+” adı altında filolara sunuyor. Ayrıca Brisa, ProPratik mağazasıyla da ağır ticari araç sahiplerinin, lastik ihtiyaçları başta olmak üzere, ağır ticari araçlara yönelik birçok ürün ve hizmete aynı çatı altında erişebilmelerini sağlıyor. 

Lastik kaplamada Bandag

Brisa, filo yönetiminde başlıca gider kalemleri arasında yer alan lastik kaplama hizmetinde ise Bandag markasıyla servis sunuyor. Brisa’nın uluslararası ECE R109 belgesine sahip üreticileri tarafından yapılan lastik kaplama hizmeti, filoların lastik maliyetini azaltırken, doğal kaynakların korunmasına da büyük ölçüde katkı sağlıyor. Bandag ile özellikle kamyon ve otobüsler başta olmak üzere filo araçları için toplam lastik maliyetlerinde yüzde 40’a varan tasarruf sağlayabilen kaplama hizmetleri sunuluyor. Brisa, Bandag markasıyla, yeni lastikler, kaplama lastikler ve servis gibi yeni çözüm paketleri sunarak, filoların işletme maliyetlerini düşürmelerine yardımcı oluyor. Bandag tarafından gerçekleştirilen lastik kaplama hizmetleri, otobüs ve kamyonlarda kullanılan kaliteli lastiklerin ömrünü uzatıyor. Böylece toplam sahip olma maliyetinde de tasarruf sağlanıyor. Ayrıca Brisa, OTR kaplamada Cutcure markasıyla 51 inch lastik kaplıyor. 

brisaic1.jpgbrisaic2.jpgbrisaic3.jpg

http://www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim