Emirates’in Afrika faaliyetlerinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jean Luc Grillet konuyu şöyle değerlendirdi: “Zambiya ve Zimbabwe seferlerimizi başlattıktan sadece bir yıl sonra Dubai-Lusaka-Harare hattına Boeing 777-300ER uçağını tahsis etmemiz, bu pazarlarda gördüğümüz olağanüstü büyümeyi yansıtırken Emirates'in uzun mesafeli uçuşlardaki başarılı çizgisini sergiliyor.”
304 YOLCUYA GENİŞ OTURMA ALANI
Lusaka hattında kullanılan 237 koltuklu Airbus A330-200 uçağının yerine geçen yeni uçak şimdiye dek Lusaka’ya inen en uzun yolcu uçağı olarak yüzde 50’nin üzerinde kapasite artışı sağlıyor.
Üç class olarak hizmet verilen 354 koltuklu yeni uçakta sekiz adet lüks First Class süit, Business Class’ta 42 koltuk ve Economy Class’ta 304 yolcu için geniş oturma alanı bulunuyor ve bu hatta daha önce kullanılan Airbus A330-200 uçaklarına kıyasla uçuş başına 117 ekstra koltukla yüzde 50 ilave kapasite sağlıyor. Daha geniş bir uçağın tahsis edilmesiyle birlikte yük taşıma kapasitesi de yüzde 22 artışla uçuş başına 18 bin kilogramın üzerine çıkıyor.
68 TANE DAHA SİPARİŞ EDİLDİ
Yolcular tüm kabinlerde havayolu şirketinin bin 400’ün üzerinde isteğe bağlı kanal seçeneği sunan ödüllü uçak içi eğlence sistemi İce’ın yanı sıra gurme şefler tarafından hazırlanan özel menülerin tadını çıkarabilecek. Emirates ayrıca dünya çapında 100’ün üzerinde ülkeden istihdam edilen uluslararası kabin ekibinin ödüllü hizmetiyle de tanınıyor.
Emirates filosunun belkemiği olan Boeing 777-300ER uçaklarından halihazırda 83 adet kullanılıyor ve 68 tane daha sipariş edildi. Emirates filosu, ortalama 77 ayla göklerin en genç filolarından biri. Uçaklarını sürekli yenileriyle değiştiren havayolu şirketi, havacılık tasarım ve teknolojisindeki yeni gelişmeleri ilk benimseyen şirketler arasında yer alıyor.