• BIST 82.300
  • Altın 148,344
  • Dolar 3,8298
  • Euro 4,0711
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara 0 °C

Emirates, en değerli havayolu markası

Emirates, en değerli havayolu markası
İnsanları ve mekanları birbirine bağlayan Emirates, bu hafta yayımlanan 2014 The Brand Finance Global 500 raporuna göre, üç yıldır üst üste küresel çapta “en değerli havayolu markası” seçildi.

Listede 234. sırada olan havayolu şirketi, aynı zamanda dört yıldır üst üste Orta Doğu'daki en değerli marka. Rapora göre; Emirates’in marka değeri 5,48 milyar dolar ile bu yıl 2013’e oranla yüzde 34'lük bir artış gösterdi.

Dünyanın önde gelen marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance, çok farklı kategorilerde dünya çapında markalarını isim, imaj ve entellektüel değerini dolar cinsinden belirleyerek, yıllık The Brand Finance Global 500 raporunu sunuyor. Sıralama için duygusal bağ, finansal performans ve sürdürülebilirlik, ekonomik büyüme oranları, gelir tahminleri ile analistlerin görüşleri gibi çok sayıda ilgili öğeyi de değerlendiriliyor.

“Güçlü bir marka işinizde fark yaratır”

Emirates Kurumsal İlişkiler, Pazarlama ve Markadan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Boutros Boutros konuyla ilgili “Güçlü bir markaya sahip olmak işinizde önemli bir fark yaratır. Bu nedenle Emirates de bunun önemine inanarak markasına yıllar boyunca sürekli yatırım yaptı. Marka değerimizin artmasından ve Emirates'in zirvedeki yerini korumasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Bu durum müşterilerimizle olan ilişkilerimizdeki başarının ve hızla değişen, aynı zamanda son derece rekabetçi olan küresel ortamda onlarla olan sıkı bağımızın göstergesi” diye belirtti.

Amaç, küresel yaşam tarzı markası olmak

Emirates marka platformu "Hello Tomorrow (Yarına Merhaba)", dünyamızı şekillendirip anlamlı deneyimler oluşturarak insanları ve kültürleri birleştiriyor. Havayolunun temel amaçlarından biri de, küresel bir yaşam tarzı markasına dönüşmek ve sadece insanları bir noktadan diğerine taşımak değil, hayallerini ve amaçlarını buluşturmak. Bu nedenle, dünya çapında FIFA Dünya KupasıTM ve Formula 1 gibi simgeleşmiş sponsorlukların yanı sıra, sosyal medya ile de farklı kanallardan insanlarla etkileşime geçiyor.  Emirates şu anda Facebook'ta, havayolları kategorisinde filoları, ürünleri, sponsorlukları ve uçuş ekibi gibi diğer yaşam tarzı markalarında en fazla aktif olan markalardan biri, <https://www.facebook.com/Emirates>. Emirates aynı zamanda LinkedIn'de yer alan dünyanın en yaygın havayolu <http://www.linkedin.com/company/emirates>.  Ayrıca YouTube'da <http://www.youtube.com/emirates>, Instagram'da<http://instagram.com/emirates> ve Google Plus'ta<http://www.google.com/+emirates> son derece aktif bir varlık gösteriyor.

emirates2.20140221114100.jpg

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Lufthansa uçağı toprak zemine çıktı19 Ocak 2017 Perşembe 09:49
  • Uçakta kadınlara özel koltuk dönemi18 Ocak 2017 Çarşamba 17:51
  • THY çalışanları zam istemedi18 Ocak 2017 Çarşamba 17:16
  • ABD'de LaGuardia Havalimanı'nda iki uçak çarpıştı18 Ocak 2017 Çarşamba 15:32
  • Konya'da uçuşlara sis engeli18 Ocak 2017 Çarşamba 15:01
  • 'Pas geçmeye çalıştığı sırada düşmüş olabilir'18 Ocak 2017 Çarşamba 12:49
  • Ordu-Giresun Havalimanı büyütülecek18 Ocak 2017 Çarşamba 10:49
  • Sürücüsüz hava taksi geliyor18 Ocak 2017 Çarşamba 10:03
  • Qatar Airways'ten yolculara özel ihtiyaç paketleri17 Ocak 2017 Salı 17:21
  • THY'den iç hatta kampanya17 Ocak 2017 Salı 14:51
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim