Şirket açıklamasına göre, Renault sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jüri karşısında Çağrı Merkezlerinde müşterilerle deneyimlerini aktardı. Yapılan değerlendirme sonrasında Renault tanım, ölçüm, operasyon, performans, ulaşılabilirlik ve sürdürebilirlik kriterlerinin değerlendirildiği "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.
Değerlendirme Kurulunda, müşteri sadakati açısından somut bir etki yaratan etkin ve doyurucu bir müşteri deneyimi değerlendiriliyor.
Kriterler arasında ayrıca, konsept ve uygulama anlamında yaratıcılık, çağrı merkezinin etkin müşteri ilişkileri geliştirmekte oynadığı rol ve çağrı merkezinin belirlenen programa bağlılığı da yer alıyor.
Renault, Eylül 2014'te bu yıl ilk kez düzenlenen A.L.F.A. Awards'da, müşteri hizmetlerinde otomotiv grubunda birincilik ödülünü almıştı. Diğer yandan Renault, Şikayet Yönetimi Başarı Endeksi (Şikayetendex) verilerine göre üst üste 3 yıldır şikayeti en iyi yöneten marka seçiliyor. Renault'un elde ettiği bu ödüller, markanın müşteri odaklı yönetim anlayışının somut göstergesi ve sonucu olarak değerlendiriliyor.
En iyi müşteri ödülünü kaptı
Renault, Uluslararası Yönetim Enstitüsü (International Management Institute-IMI) tarafından düzenlenen organizasyonda "En İyi Müşteri Deneyimi" kategorisinde birincilik ödülünü kazandı.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Kiralık minibüse talep artışı varEnterprise’ın Türkiye CEO’su Özarslan Tangün, 'insanlar ailece seyahatlerini araç kiralamaya yönlendirdi. Bu noktada, bavul kullanımı ve kişi sayısı, minibüs ve SUV gövde tipli araç kiralamada geçen yıla göre yüzde 60’a varan artışlar yaşadık" dedi.
VW'de üst düzey atamaAudi, Bentley, Seat, Skoda ve Porsche markalarını bünyesinde bulunduran Volkswagen Grubu'ndaki liderlik değişiminin şirketin güçlü işçi temsilcileriyle maliyet indirimini müzakere etmeye çalıştığı bir zamanda gelmesi dikkati çekti.
Otomotivde üretim artıyor, satış beklentileri yükseldiOtomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği’nin 3. Koronavirüs Etki Araştırması’na göre; üretime devam eden şirketlerin oranı yükselişe geçti. Ara veren şirketler ise bu ay çalışmalarına başlayacaklarını açıkladı.
Toyota Türkiye, 800 kişi istihdam edecekYeni tip corona virüs (Kovid-19) tedbirlerini alarak üretime başlayan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, üretim ve ihracat hedeflerini artırmak için İŞKUR üzerinden 800 kişilik ilave istihdam sağlayacak.
Otomobil ihracatı mayıs ayında yüzde 56 azaldıUludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) verilerine göre, otomotiv endüstrisi Covid-19 salgınının etkisinin sürdüğü Mayıs ayında geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 56 düşüşle 1 milyar 203 milyon dolar ihracat gerçekleştirdi.
Türkiye’nin Otomobili’nin fabrikasına ‘ÇED Olumlu’ raporuTürkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) tarafından çalışmaları planlandığı biçimde sürdürülen Türkiye’nin Otomobili yatırımı Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşa edilecek olan fabrika inşaatının başlayabilmesi için gerekli ÇED raporunu olumlu olarak aldı.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim