Lufthansa'dan Facebook açılımı
Lufthansa Internet kullanıcılarına ülke seçimi yaparak sosyal medya dünyasına giriş olanağı sağlıyor.
www.facebook.com/lufthansa üzerinden kullanıcılar önce “Bölgeniz” (“Your Area”) seçeneğinden yararlanarak bulundukları ülkeyi belirliyorlar. Müşteriler ülkeyi seçtikten sonra doğrudan Lufthansa'nın yerel Facebook sayfasına ulaşıyorlar. Yolcular söz konusu ülke için bu sayfadan o ülke için geçerli olan etkinlikler ve promosyonlar hakkında seçecekleri dilde bilgi alabiliyorlar. Örneğin Almanya"daki Lufthansa hayranları Facebook aracılığıyla Münih"te düzenlenecek “Oktoberfest” ile ilgili etkinliklere ulaşabiliyorlar. Bu sayfada cazip ödüller kazanılabiliyor, “Oktoberfest” çadırlarında masa düzeni hazırlanabiliyor veya önerilerden yararlanılabiliyor.
Lufthansa Almanya'nın ilk şirketi olarak, yerel sosyal iletişim hizmeti veren foursquare uygulamasıyla işbirliği yapıyor. Bu platform üzerinde üç farklı “Oktoberfest” noktasında check-in yaptıranlar, bir sonraki uçak rezervasyonunda kullanılmak üzere 20 Euro"nun üzerinde değeri olan kupon kazanıyorlar.
Facebook 'a tekrar giriş yapılmış olması sayesinde Lufthansa"nın diğer sosyal iletişim etkinliklerine ulaşım olanakları da genişletilmiş bulunuyor: “Lufthansa” kayıt kartı üzerinden artık Youtube bünyesindeki Lufthansa Kanalı'na ve RenRen, studiVZ, Twitter veya XING profillerine ve Lufthansa'nın “ MySkyStatus.com” uygulamasına ulaşılabiliyor.
Müşterilere sunulan bir diğer gelişmiş hizmeti de Facebook üzerinden kolaylıkla rezervasyon yapabilme olanağı oluşturuyor. Müşteriler www.lufthansa.com adresine gitmeye gerek kalmaksızın doğrudan Facebook üzerindeki Lufthansa Fan Sayfası"ndan seyahat tarihlerini girebiliyorlar. Kullanıcılara doğrudan aktarma ve bilet fiyatı seçenekleri sunuluyor. Bu hizmetler ilk aşamada ABD, Almanya, Hindistan, İsveç, İspanya, İngiltere, Yunanistan, Türkiye ve Birleşik Arap Emirlikleri"nde sunulmaya başlanacak. Yıl sonuna kadar hizmet kapsamı diğer ülkeleri de kapsayacak şekilde genişletilecek.
Facebook üzerinden Lufthansa erişimi
Lufthansa Internet kullanıcılarına ülke seçimi yaparak sosyal medya dünyasına giriş olanağı sağlıyor.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Türkiye’nin en değerli markası yine THYUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre Türk Hava Yolları, 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle bu yıl da "Türkiye'nin en değerli markası" oldu. Aytemiz, Kordsa ve Mars Lojistik ilk marka arasına girdi.
THY, dış hat uçuşlarının başlama tarihini açıkladıTürk Hava Yolları (THY) Basın Müşaviri Yahya Üstün, "18 Haziran itibarıyla Avrupa’daki 16 şehirden Anadolu’daki 14 noktaya direkt uçmaya başlayacağız" dedi.
Uçak içine kabin bagajı alınmayacakİstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı terminal işletmecisi ISG, yarın başlayacak iç hat uçuşlarında uçak içerisine kabin bagajı kabul edilmeyeceğini duyurdu.
Türkiye’den ilk yurt dışı seferi Kıbrıs’a yapılacakİç hat uçuşları 4 Haziran’da dış hat uçuşları ise 10 Haziran’da başlayacak. Dış hatlarda uçuşlar ilk olarak KKTC’ye olacak.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim