• BIST 96.400
  • Altın 144,302
  • Dolar 3,5616
  • Euro 4,0009
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 6 °C

Ferrari teknolojili Alfa Giulia

Ferrari teknolojili Alfa Giulia
Bu yıl kuruluşunun 105. yıl dönümünü kutlayan İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo, lüks orta sınıfta yer alan yeni temsilcisi Giulia'yı tanıttı. Bu Alfa'da Ferrari teknolojisi taşıyan performanslı motor seçeneği de yer almakta.

105. yaşını kutlayan İtalyan otomobil üretici Alfa Romeo, resmi kuruluş tarihi olan 24 Haziran’da markanın yeni nesil model atağının en önemli simgelerinden Giulia’yı gün ışığına çıkardı. Markanın geçmiş, bugün ve geleceğini bir araya getiren ve otomobil deneyiminin en parlak örneklerinden biri olacak yeni modelin tanıtmasıyla birlikte, Alfa Romeo’nun her zaman sürprizlerle dolu tarihinde yepyeni bir sayfa daha açılmış oldu.
 
Alfa Romeo Giulia, 100 yılı aşkın tarihe sahip İtalyan markasının saygın geçmişini yansıtan Alfa Romeo logosunun yeni versiyonunun kullanıldığı ilk model unvanını da taşımasıyla dikkat çekiyor. 2016 yılının Ocak ayında üretimi başlayacak olan Alfa Romeo Giulia, markayı tanımlayan ve “duyguların mekaniği” mottosunu kazandıran kendine özgü İtalyan tasarımı, son teknoloji yenilikçi motorları, mükemmel 50/50 ağırlık dağılımı, eşsiz teknik çözümleri ve en iyi güç-ağırlık oranı özellikleriyle ön plana çıkıyor.

Son teknoloji motorlar

Giulia tanıtımında ön plana çıkan, en güçlü performansa sahip model versiyonu olan dört tekerlekten çekişli Giulia Quadrifoglio, aynı zamanda lüks orta sınıftaki rekabete Alfa Romeo markasının güçlü bir yanıtı olacak. Mühendislerin Ferrari altyapısıyla düzenlediği altı silindirli turbo benzinli motora sahip Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 510 HP’lik eşsiz bir güce sahip. 0-100 km/s hızlanmasını sadece 3.9 sn’de tamamlayan Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio’nun heyecan verici güç ve tork üreten motoru, elektronik olarak kontrol edilen silindir kapatma sistemine sahip olmasıyla aynı zamanda şaşırtıcı bir yakıt tasarrufu sunabilmektedir. Yeni modelin tüm yeni nesil benzinli ve dizel motorları, bu altı silindirli motor gibi aracın özellikle ön aks ağırlığını düşürmek için tamamıyla alüminyumdan yapılmış olup Alfa Romeo’ya özgü motor sesine sahip.

201506281834_alf2.jpg
En iyi güç-ağırlık oranı

Kusursuz bir güç-ağırlık oranı sağlamak için Alfa Romeo Giulia’da ultra hafif materyallerin çokça kullanımına özen gösterilmiştir. Örneğin; tahrik mili, kaporta ve tavan için karbon fiber; kapılar ve çamurluklar gibi farklı birçok gövde elemanlarına ek olarak motor, fren ve süspansiyon (ön kapaklar, ön ve arka çerçeveler dâhil) için alüminyum kullanılmış. Dahası, arka çapraz elemanlar alüminyum bileşimi ve plastikten yapılmıştır. Toplam ağırlığı azaltmak için, fren sistemi alüminyum parçalar ve karbon seramik plakalar kullanılarak ayarlanmış. Ayrıca koltuklar karbon fiber bir yapısal çerçeveye sahiptir.  Tüm bu ağırlık optimizasyonlarına ek olarak, araç zaman içinde kalite, akustik konfor ve aşırı zorlu koşullarda bile yeterli kavrayış sunma bakımından en iyi burulma direncine sahip.
 
Mükemmel sportif sürüşün yeni adı: Giulia

Tasarım, şasi ve süspansiyon yapısı ile materyallerinin seçimi Alfa Romeo’nun mühendislik kültürünün ileri ifadesi olarak her zaman mükemmeli yansıtır. Arka diferansiyelin, torkun her tekerleğe ayrı bir şekilde iletilmesini kontrol etmesini sağlayan çift kavramalı Tork Vektörleme gibi yeni otomobilde yer alan özel teknik çözümlerle kanıtlanmaktadır. Bu şekilde, yola uygulanan güç aktarımı düşük yol tutuşlu alanlarda geliştirilmiştir. Böylece, stabilite kontrol sistemine karşı sürmek zorunda kalınmadan güvenli ve eğlenceli bir sürüşü mümkün hale getirmektedir. Önemli tüm ağırlık optimizasyonlarına ek olarak ani fren tepkisi ve buna bağlı rekor kıran durma mesafesi için stabilite kontrolünü ve geleneksel servo freni bir araya getiren yenilikçi, elektromekanik bir sistem olan Entegre Fren Sistemi de Alfa Romeo Giulia’da kullanılmakta.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim