• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • İstanbul 10 °C
  • Ankara 17 °C

Ford Otosan yeni Cargo Midilli Çekiciyi görücüye çıkardı

Ford Otosan yeni Cargo Midilli Çekiciyi görücüye çıkardı
Ford Trucks ailesinin en yeni versiyonu Ford Cargo 1846T Midilli Çekicisi İstanbul Park’ta yapılan basın toplantısı ile tanıtıldı.

Ford Otosan mühendisleri tarafından, yüzde 100 yerli olarak geliştirilen, performans, konfor ve ekonomiyi bir arada sunan Ford Cargo 1846T Midilli Çekici, İstanbul Park F1 Pisti'nde tanıtıldı.

Ford Cargo 1846T’nin tanıtıldığı basın toplantısına Ford Trucks Pazarlama,stratejik planlama müdürü Armağan Hazar, Ford Truck Türkiye direktörü Serhan Turfan ve HED Akademi Kurucu ve Yöneticisi Cankat Hurmoğlu katıldı.

Ford Trucks Türkiye Direktörü Serhan Turfan lansmanda yaptığı konuşmada üstün taşıma kapasitesi ve sağladığı yüzde 10 ilave yükleme hacmi sunan 1846T Midilli Çekici’nin avantajlı fiyatları ile satın alma aşamasından itibaren lojistik firmalarına kazanç sağlamaya başladığını söyledi.

Kısa bir süre önce kurulan Ford Sürüş Akademisi hakkında bilgi veren Ford Truck Pazarlama Müdürü Armağan Hazar ise; eğitimli bir sürücünün, eğitimsiz ve verimsiz bir sürücüye oranla yüzde 20’ye varan yakıt tasarrufu sağlayabildiğini, verimli sürüş yaparak parçaların uzun ömürlü kullanımını sağladığını ve bakım maliyetlerinin düşmesine katkıda bulunduğunu belirtti.

Hazar; ''Ford Sürüş Akademisi müşterilerimizi güvenli, ekonomik ve ihtiyaca uygun ürün ve sürüş anlamında geliştirdiğimiz bir proje ve bu proje ile müşterilerimizin ideal çözüm ortağı olmayı, satıcı bir firma değil müşterilerimizin iş ortağı olmayı amaçlıyoruz. Bir diğer hedefimiz ise doğru aracı doğru yerde kullanılmasını sağlayarak müşterilerimizin memnuniyetini arttırmaktır.’’Dedi.

Basın toplantısının ardından araçlar F1 pistinde test sürüşü yaptı. Basın mensuplarının da deneyimlediği araçlar etkili donanımları ve profesyonel tasarımlarıyla dikkat çekti.

 

Yeni ürünün ile ilgili öne çıkan özellikleri ise şöyle;

Ford Trucks Çekici Serisi’nin hacimli yük taşımaya yönelik yeni versiyonu olan 1846T Midilli Çekici modeli, 960 mm’lik 5. teker yüksekliği ile lojistik şirketlerine %10 daha fazla yük taşıma imkanı sunuyor.

960 mm’lik yüklü 5’inci teker yüksekliği ile sınıfındaki en alçak model konumundaki 1846T Midilli Çekici, ayrıca ikinci sürüş modunda 20 mm daha da alçak bir konuma getirilebilerek 940 mm 5. teker yüksekliğine ulaşılabiliyor. Bu özelliği sayesinde 1846T Midilli Çekici 3 metre iç yüksekliğe sahip mega treyler kullanımına imkan sunuyor.

70 mm yükseltilebilen ön tamponu ile yaklaşma açısı artırılan 1846T Midilli Çekici, bu sayede özellikle uluslararası intermodal taşımacılıkta Ro-Ro giriş çıkışlarında ve tren yüklemelerinde büyük rahatlık ve koruma sağlıyor.

Elektrikli kabin kaldırma sisteminin standart olarak sunulduğu aracın lastik ebatları önde ve arkada 295/60 ölçülerindeyken ön lastik istenildiğinde 315/60 olarak da tercih edilebiliyor. 7454 kilogramlık ağırlığı ile sınıfındaki en rekabetçi model olan 1846T Midilli Çekici’nin mega treyler ile toplam yüksekliği, sürüş pozisyonuna bağlı olarak 4070 ile 4090 mm arasında değişiyor.

1846T’nin 10.3 litrelik sıralı 6 silindirli motoru ile 460 PS güç ve 1050 d/d ile 1550 d/d gibi düşük devirlerde ve geniş bir aralıkta 2100 Nm maksimum tork sağlayarak düşük yakıt tüketimi sunarken yüksek çekiş ve performanstan ödün vermiyor. Standart olarak 12 oranlı ZF Astronic otomatik şanzımana sahip 1846T Midilli Çekici, yeni nesil Arvin Meritor 17X arka aks ile sunuluyor.

1846T Midilli Çekici’nin yer aldığı hacimli yük taşıyıcılarının en fazla aranan özelliklerinden biri olan frenleme performansında, ön ve arkadaki yeni nesil fren diskleri, 500 kW gücünde Intarder ve 282 kW gücündeki motor freni etkili oluyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim