• BIST 97.314
  • Altın 145,314
  • Dolar 3,5633
  • Euro 3,9989
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 12 °C

GEFCO denizyolu taşımacılğına yöneliyor

GEFCO denizyolu taşımacılğına yöneliyor
Ağırlıklı olarak karayolu taşımacılığı yapan GEFCO Lojistik, özellikle denizyolu başta olmak üzere multimodal taşımacılığa yöneliyor.

GEFCO denizyolu taşımacılğına yöneliyor

Ağırlıklı olarak karayolu taşımacılığı yapan GEFCO Lojistik, özellikle denizyolu başta olmak üzere multimodal taşımacılığa yöneliyor. GEFCO Türkiye Genel Müdürü Fulvio Villa, “Geçmişimiz karayolundaydı geleceğimiz ‘multimodal’de olacak” dedi.

2002 yılında Türkiye’de faaliyete geçen GEFCO Taşımacılık ve Lojistik A.Ş, İstanbul, Ankara, Bursa, İzmir, Mersin ve İzmit’te ofis ve tesisleri ile otomotivden sağlık ve kişisel bakım ürünleri sektörüne, elektronikten tekstile kadar bir çok sektörde taşımacılık ve entegre lojistik hizmetleri sunuyor. GEFCO Taşımacılık ve Lojistik A.Ş, ithalat ve ihracatta düzenli, komple ve parsiyel karayolu taşıma hizmetlerinin yanı sıra, Türkiye ve Avrupa’da günlük toplama ve dağıtım olanağı, depo yönetimi, ulusal ve uluslararası genel kargo ve otomotiv lojistik hizmetleri de veriyor. Dünya çapında geniş bir hizmet ağı bulunan GEFCO, Türkiye’deki müşterilerine deniz ve hava taşımacılığı, gümrükleme ve depolama gibi birçok katma değer hizmeti de sağlıyor.

GEFCO’nun ağırlıklı olarak karayolu taşımacılığı yaptığını ancak hedeflerinin multimodal taşımacılık olduğunu ifade eden GEFCO Türkiye Genel Müdürü Fulvio Villa, şirket olarak çevreye karşı son derece duyarlı olduklarını bu nedenle demiryolu ve denizyolu gibi çevreye daha az zarar veren taşıma modlarına ağırlık verdiklerini kaydetti. Villa konuyla ilgili olarak, “Her hafta Fransa’dan Rusya’ya hafta 8 tren gidiyor.  Bu önemli bir rakam. Yine Türkiye’de denizyolu taşımacılığını çok geliştirdik. Her hafta 100-150 konteyner Çin’den, 100-150 konteyner Avrupa’dan alıyoruz. Yani biz aslında multimodal taşımacılık yapan bir şirketiz. Hedefimiz multimodali artırmak. Deniz ve demiryolu taşımacılık payımızı artırmak istiyoruz. Özellikle denizyolunu geliştirmeyi çok önemsiyoruz. Geçmişimiz karayolundaydı geleceğimiz denizyolunda olacak” açıklamasında bulundu.

6 ayda yüzde 20’den fazla büyüdü

2011 yılına çok iyi başladıklarını söyleyen Villa, yılın ilk altı ayını yüzde 20’nin üzerinde bir büyüme ile kapattıklarını, yurtiçi ve yurtdışı taşımacılıkta bu büyümenin devam ettiğini aktardı. Özellikle Ortadoğu’da büyük bir gelişme kaydettiklerini belirten Villa, “Üç seneden bu yana takip ettiğimiz Ortadoğu’yu geliştirme stratejimiz oldukça hızlı bir şekilde ilerliyor. İnşaat sektöründe önemli bir yer edindik. Yine otomotiv sektöründe bu bölgede büyüyoruz. Ortadoğu’da birçok ülkede ofis açtık ve açmaya da devam ediyoruz. Yüzde 20’nin üzerinde bir pazar payına ulaştık. Bu oranı daha da artırmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Türkiye’de de yalnızca İstanbul’da değil Anadolu’nun birçok bölgesinde yeni müşteriler kazandıklarını ifade eden Villa, uzun vadede Türki Cumhuriyetlerde de ofis açabilecekleri bilgisini verdi.

 “1 milyonuncu araca dokunduk”

Otomotiv dağıtım organizasyonunda profesyonel olduklarını ve GEFCO olarak tüm sektöre bu noktada referans olduklarını vurgulayan Villa, “Bu seneki taşımalarımızla birlikte toplamda 1 milyon araç sayısına ulaştık. Bu bizim için önemli bir rakam. Sektöre referans olmaktan da büyük gurur duyuyoruz” dedi. GEFCO Türkiye olarak SIP uygulamasına da başlayacaklarını belirten Villa, Ocak ayında ise yeni bir araç takip sistemini kullanmaya başlayacaklarını anlattı. Villa, GEFCO’nun geliştirdiği ve Türkiye’de ilk olacak bu sitemle ilgili şu bilgileri verdi: “GEFCO’nun geliştirdiği bu sistem diğer araç takip sistemlerinden farklı olarak uluslararası taşımacılıkta geçerli olacak bir sistem. Dünyanın neresinde olursa olsun araç hem bizim tarafımızdan hem müşteri tarafından izlenebilecek.”

 “Auto Turkey’e sponsor oluyoruz”

GEFCO Türkiye’nin, Auto Turkey’e sponsor olacağını ifade eden Villa, “GEFCO Türkiye, 25-27 Ekim 2011 tarihleri arasında İstanbul Divan Asia Hotel’de düzenlenen Auto Turkey’e katılıyor.  GEFCO Türkiye olarak bizim panel sponsorluğu ile destek verdiğimiz Auto Turkey’de birçok OEM ve Tier 1 da yer alacak. Yüksek katılımlı bu etkinlikte ilişkilerimizi güçlendirmek ve yeni ilişkiler kurabilmek için herkesi 26 Ekim 2011, saat 15:30’daki “Türk Sanayisi, İç Pazarı ve Dağıtım Kanallarını Geliştirerek Neler Kazanabilir” konulu panelimize ve ayrıca fuar alanında kuracağımız standa bekliyoruz” şeklinde konuştu.

 “Lojistikteki büyüme beni şaşırttı. Bravo Türkiye!”

Türkiye’nin lojistik altyapı konusunda yapması gereken daha çok şey olmasına rağmen son dört yılda bu alanda büyük bir gelişme kaydettiğini vurgulayan Fulvio Villa, Türkiye’nin çok önemli bir ülke konumuna geldiğini ve lojistik üs olmayı başardığını ifade etti. Villa konuyla ilgili şunları söyledi: “Türkiye, lojistik alanında kısa zamanda büyük bir başarı sergiledi. Son dört senede inanılmaz bir gelişme gösterdi. Her gün çok profesyonel şeyler görüyorum. Bence Türkiye gerecekten doğru yolda. Ben bu gelişimin bu kadar hızlı olacağını ummuyordum. Gerçekten çok şaşırdım. Bunu çok olumlu görüyorum. Türkiye’ye bravo! diyorum.” GEFCO Global için de Türkiye’nin öneminin giderek arttığını belirten Villa,  GEFCO Türkiye olarak oldukça yüksek rakamlara ulaştıklarını ve 29 ülke arasında 9. sıraya yükseldiklerini aktardı.

gefco-villak.jpg

Kaynak: Perşembe Rotası 

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim