• BIST 73.391
  • Altın 133,161
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara 0 °C

Gençler seçti, gnçtrkcll hayata geçirdi

Gençler seçti, gnçtrkcll hayata geçirdi
Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll, yeni sitesi bumubumu.com üzerinden gençlere tercih ettikleri kampanya ve avantajları soruyor ve gençlerin seçeneklerini gerçekleştiriyor.

GençTurkcell’liler 20 günde 2 milyon oy verdi, istekleri gerçekleşti

Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll, yeni sitesi bumubumu.com üzerinden gençlere tercih ettikleri kampanya ve avantajları soruyor ve gençlerin seçeneklerini gerçekleştiriyor.

GençTurkcell’lilerin oy kullanarak tercih belirttikleri ve kendi anketlerini oluşturabildikleri platforma ilgi çok yoğun oldu. Sitede açılan toplam 50 bin ankete ve gnctrkcll kampanya sorularına 20 günde 2 milyon oy geldi.

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell’in gençlik kulübü gnçtrkcll’in, GençTurkcell’lilere sahip olmak istedikleri teklif ve avantajları seçme fırsatı verdiği ve dileyenin kendi anketini oluşturabildiği www.bumubumu.com sitesi gençlerin buluşma noktası haline geldi. İlk 20 günde, 50 bin anket sorusuna GençTurkcell’liler 2 milyon kez oy verdi.

Develioğlu: “Gençlik segmentinde liderliğimizi güçlendirerek sürdürüyoruz”

Turkcell Grup Pazarlama Hizmetleri Fonksiyonel Grubu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, GençTurkcell’lilerin gösterdikleri yoğun ilgi üzerine:

“Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü gnçtrkcll olarak, 12 milyon üyemizi dinliyor, onlara seçme hakkı veriyor ve güçlerine güç katıyoruz. Gençlerin her fırsatta kendilerini ifade etme ve düşüncelerini paylaşma isteklerinden yola çıkarak oluşturduğumuz yeni platformumuz bumubumu.com ilk ayda beklentilerimizin çok ötesinde bir ilgi gördü. Tarife ve kampanyalardan marka işbirliklerine kadar tüm kendilerine özel kampanya ve avantajları artık gençler seçiyor. 2 milyon GençTurkcell’li oylamalarımıza katıldı, biz de onların tercihlerini hemen hayata geçirdik. Tüm gençleri kendilerini ifade etmeye, kendi kararlarını vermeye, bumubumu.com’a davet ediyoruz Gençlere yönelik çalışmalarımızla gençlik segmentinde pazar lideri olmamızın yanında, son aylarda pazar payımızda 2 puanlık artışla liderliğimizi güçlendirerek sürdürüyoruz. Gençlerle ilgili çalışmalarımızda doğru yolda olduğumuzu görmek bizi mutlu ediyoruz” dedi.

Gençler seçti, gnçtrkcll hayata geçirdi

gnçtrkcll’in, “Bugüne kadar ne giyeceğini, ne diyeceğini, ne yiyeceğini, ne dinleyeceğini sana soran oldu mu?” diyerek başlattığı “bu mu bu mu?” sorularını www.bumubumu.com’a girerek yanıtlayan gençlerin tercihleri daha şimdiden hayata geçmeye başladı:

• “Gençturkcell’li, yeni genç Tarife kampanyasında hangisi daha çok çalışsın? Konuşmak için dudaklar mı? Mesajlaşmak için parmaklar mı?” sorusu; her iki seçeneğin de yoğun oy alması üzerine yepyeni bir kampanyanın tasarlanmasına yol açtı. Hazır Kart Genç Tarife ile 20 TL karşılığında gençlere 100 TL değerinde her yöne hem SMS hem de konuşma hakkı tanıdı.
• “Ne zaman bedava konuşmak istersin GençTurkcell’li? Haftada 2 gece mi? Haftada 1 gündüz mü?” anketinde gençlerin yüzde 64’ü geceyi seçti. Faturalı gençTarife’de artık haftada 2 gece Turkcell’lilerle konuşmak bedava.
• GençTurkcell’liye sorulan, “Mavi’de yaptığın alışverişte hangi güzelliği istersin? İndirim mi? Hediye mi?” sorusuna gençlerin yüzde 61’i indirim yanıtını verdi. Artık Mavi’de tüm GençTurkcell’lilere125 TL ve üzeri alışverişlerde yüzde 20 indirim var.
• “GençTurkcell’li için Virgin Radio’da kim 1 saat fazladan program yapsın? Bay J mi yoksa Geveze mi?” anketi sonucunda Geveze yüzde 57 oy aldı.
• “GençTurkcell’li aksesuarda mı yoksa kitapta mı indirim istersin?” sorusunun yanıtı yüzde 55 ile “aksesuar” oldu. Artık Accessorize’da GençTurkcell’liye 75 Tl ve üzeri alışverişlerde %20 indirim yapılıyor.
• McDonald’s’ta 1 menü aldığında 1 menü hediye olsun. Peki üstüne hangisi indirimli olsun? Tatlı mı kahve mi? sorusunun yanıtı yüzde 52 ile “kahve” oldu.

Efsane sinema kampanyası geri dönüyor

gnçtrkcll’in çok ilgi gören “1 bilet alana 1 bilet bedava” kampanyası yoğun ilgi üzerine yeniden dönüyor. Ama bu konuda da karar GençTurkcell’lilerin olacak: “Haftanın tüm günleri gündüz seansı mı, yoksa Pazartesi-Perşembe tüm seanslar mı?” anketinin sonucuna göre kampanya yeniden şekillenerek hayata geçirilecek.

Gripin Ekvator’da mı, Kutuplar’da mı şarkı söylesin?

GençTurkcell’lilerin tercihleri doğrultusunda şekillenecek kampanya ve avantajlar bununla da sınırlı değil. bumubumu.com’daki;

• Gripin GençTurkcell'liler için nerede şarkı söylesin? Yerlilerle Ekvator’da mı, Eskimolarla kutuplarda mı?
• Hangi oyun platformu için indirimli oyun istersin? PC, PS3, PSP, XBOX, WII
• GençTurkcell’li haftada 3 saat mi yoksa bir gün 5 saat konuşma mı istersin?

soruları halen oylamada ve anket sona erdiğinde hayata geçirilmeyi bekliyor.

Kısa sürede yoğun ilgi gören bumubumu.com’da gnçtrkcll’in sunduğu soru seçeneklerinin yanı sıra başka sorular sormak isteyen gençler, hemen kendi sorularını oluşturarak arkadaşlarına ve diğer site ziyaretçilerinin oylamasına açabiliyorlar. Sitenin açıldığı ilk 20 günde gençler kendi sorularını sordukları 50 bin anket yükledi ve kendi sorularına 1,5 milyon oy verdi. Gençler kendi sorduklarından en çok aşağıdaki sorulara oy kullandı;

• Hangi ikili daha efsane? Kurufasulye-pilav mı? Michael Jackson-Freddie Mercury mi? sorusunun cevabı %85 ile kurufasulye-pilav oldu.
• Gece Elbisesi için en ideal renk hangisi? Kırmızı mı, siyah mı? sorusunda %56’lık oranla siyah yanıtı seçildi.
• Deli gibi paran olsa 1 ayı nerede geçirirsin? Amerika mı, İtalya mı? sorusunun cevabı %62 ile Amerika oldu.

Gençler, ücretsiz site üyelik formunu doldurarak veya facebook hesabıyla bumubumu.com’a anında üye olabiliyor, arkadaşlarının sorduğu sorulara bakıp oy kullanabiliyor, yorum yapabiliyor. Dilerse kendisi de sorular sorup oylamaya açabiliyor. GençTurkcell’liler, kampanyalarını, avantajlarını kendileri seçiyor. GençTurkcell’li olmak için GNC yazıp 2222’ye göndermek yeterli.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim