• BIST 9524.59
  • Altın 2495.13
  • Dolar 32.5957
  • Euro 34.7784
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 13 °C

Germanwings marka ve ürün konsepti planlıyor

Germanwings marka ve ürün konsepti planlıyor
2013 yılının başından itibaren Germanwings, Türkiye’de yeni müşteriler kazanmak ve birkaç ay içinde Avrupa’da kendi segmentinde en yüksek değerdeki havayolu ürününü sunmak üzere planlarını uygulamaya başladı.

 

1 Haziran 2013 itibariyle bütün yolcuların “à la carte uçuş”tan yararlanmasını sağlayan yepyeni bir marka ve ürün konsepti “Yeni Germanwings” hayata geçecek. Böylelikle yolcular kendi bireysel ihtiyaçlarına uygun olarak kendi paketlerini tasarlayabilecek, ister hiçbir ek olmadan düşük tarifeli uçuştan yararlanabilecek isterlerse ekstra hizmetlerle yüksek kalite seyahat deneyimi yaşayacaklar. “Yeni Germanwings” tüm yolcularına ekonomi sınıfında üç farklı tarife paketi sunacak. En yüksek kalitedeki ürün; “Best” özellikle iş amaçlı seyahat eden yolcuların ihtiyaçlarını karşılarken aynı zamanda zevk için seyahat edenlere de cazip gelecek, “Smart” paket ise bazı ek hizmetleri içinde barındırırken, dilediği takdirde müşterinin başka ek hizmetler de seçerek zenginleştirebildiği bir paket, “Basic” ise sadece temel hizmetlerin olduğu düşük tarifeli paket olacak. 
 
2002 Aralık ayında Köln’den İstanbul/Türkiye’ye uçuşlarına başlayan Germanwings bu yıl 10. doğumgününü kutluyor. Bu süre içinde düşük tarifeli havayolu şirketi 2012 yılında yaklaşık 200.000 yolcu olmak üzere, Türkiye’ye ve Türkiye’den iki milyondan fazla yolcu taşıdı. Lufthansa çatısında bulunan Germanwings şu an Köln’den ve Stuttgart’tan İstanbul Sabiha Gökçen, Antalya, İzmir, Ankara’ya; Dortmund’dan İstanbul Sabiha Gökçen’e ve Smart Connect sayesinde Stuttgart üzerinden Hamburg ve Hannover’a uçuyor.
 
Merkezi Köln’de bulunan Germanwings Avrupa’nın önde gelen iş merkezleri, Kuzey Afrika ve İsrail’e uçuşlar düzenliyor. Germanwings’in üç ana hedef kitlesinde, iş için seyahat edenler, arkadaş&aile ziyareti yapanlar ve keyif için seyahat edenler bulunuyor. Şu an iş için seyahat edenler Germanwings yolcularının %42’sini oluşturuyor.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim