• BIST 96.400
  • Altın 144,414
  • Dolar 3,5647
  • Euro 4,0036
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 14 °C

GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü

GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü
Türkiye’nin yeni nesil yakıt istasyonu GO’nun düzenlediği bayi buluşması, işlevselliğinin yanı sıra katılım yoğunluğu ve tanınan ‘söz hakkı’ ile adeta ‘Büyük bir Konsey’e dönüştü.

Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası GO, tüm Türkiye’de yaygın yeni nesil yakıt istasyonlarına yönelik düzenlediği ilk bayi buluşması, önceki hafta sonu Kıbrıs’ta gerçekleşti. Cratos Premium Hotel’de gerçekleştirilen 1. GO Bayi Buluşması’na, GO bayileri ile GO çalışanlarından 130 kişinin üstünde katılımcı oldu.

GO, geleneğini İpragaz’dan renklerini yollardan aldı

1. GO Bayi Buluşması, İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın toplantı bölümündeki konuşması ile başladı. Yoğun yurtdışı programı nedeniyle toplantıya katılamayan İpragaz CEO’su Selim Şiper’in mesajını da ayrıca bayilere aktaran Eyüp Aratay, İpragaz ve GO’nun başarılarla dolu hikayelerini özetledi. 1961 yılında kurulan İpragaz’ın, Yarımca’da kurduğu ilk LPG dolum tesisi ile Türkiye’de dev bir sektör oluşumunun önünü açtığını vurgulayan Aratay, “İpragaz o günden bu yana yaptığı her işi, attığı her adımı Türkiye’nin de layık olduğu gibi, hep en iyi, en kaliteli şekilde ve uluslararası standartlarda gerçekleştirdi. Adil bir yaklaşım ile kurduğu ve girdiği tüm pazarları geliştirmeye odaklandı. O nedenle hep Türkiye’nin markası oldu, adı hep ‘kalite’ ve ‘güven’ ile anıldı. İpragaz, zaman içinde sunduğu enerji kaynaklarını çeşitlendirdi; tüplü LPG türevlerini, teknolojilerini geliştirdi, Türkiye’nin ilk resmi belgeli otogaz istasyonunu açtı, dökme LPG ve LNG pazarlarına öncülük etti. Aynı zamanda elektrik sektöründe serbest tüketicilere hitap eden İpragaz Elektrik’i yarattı. İpragaz’ın 4 temel enerji ihtiyacını tek çatı altında karşılayabilen markaya dönüşmesindeki tamamlayıcı ve son unsur ise GO oldu. GO, İpragaz otogaz markası ile birlikte akaryakıt sektörüne yeni bir bakış açısı getirerek istasyonlarını “Yeni Nesil Yakıt İstasyonu” olarak konumlandırdı.

GO’nun istasyon bazında satış başarısı dikkat çekici

Akaryakıt sektörüne girmek için mevcut bir zinciri satın alma, adını ya da markasını değiştirme gibi birçok daha kolay yöntemin olduğuna dikkat çeken Eyüp Aratay, “Ancak İpragaz, her zaman olduğu gibi en doğruyu, kendine yakışanı yapmayı tercih etti ve temeline kurumsal kültürünü koyduğu, gücü, kalitesi ve güvencesi ile filizlenen yeni bir markayı, GO’yu yarattı. Henüz bir fikir olduğu günden bu yana GO’nun tüm süreçlerinde, uluslararası boyutlarda çok yoğun ve titiz çalışmalar gerçekleştirdik. Dünya çapında danışmanlarla çalıştık ve uluslararası standartlarda bir marka ortaya çıkarttık. GO renklerini yollardan, DNA’sının temel taşlarını İpragaz’dan aldı. GO’nun misyonu; insana, geleceğe, yasalara ve araçlara saygı üzerine inşa edildi. Türkiye’de tüm sektörler için bir ilk olan BADO felsefesini benimsedi” şeklinde konuştu. GO’nun yolların ‘en yaygın’ değil, ‘en saygın’ markası olmak istediğinin altını çizen Aratay, “Bu nedenle bizler, GO ile aynı ruh ve hayat bakışına sahip olan sizlerle yolumuza devam ediyoruz. Müşterilerimizin yanı sıra istasyon bazında satış oranlarımızın da işaret ettiği gibi; yüksek ürün kalitesi ve adil hizmet yaklaşımı ile GO, kısa sürede yolların aranan markası oldu. Bunda hiç şüphesiz GO’nun felsefesini yollara taşıyan, müşterilerimize birebir yansıtan siz değerli bayilerimizin de payı büyüktür” dedi.

Sektördeki her gelişme, GO’nun ne kadar
iyi ve doğru kurgulandığını işaret ediyor…

1. GO Bayi Buluşması’nda toplantının ikinci bölümünde ise GO Satış Müdürü Hakan Çelik, küresel ve ulusal ekonomi ile dünya ile ülke ölçeğinde sektörel gelişmeleri paylaştı. GO’nun, istasyon bazında satış başarısı açısından da diğer markalardan ayrıştığını belirten Hakan Çelik, “Yaklaşık 125 milyar dolarlık bir büyüklüğe sahip ve 60 milyara yakın vergi katkısı sağlayan bu sektörde yaşanan her gelişme; BADO felsefemizin ne kadar doğru olduğunu ve GO’nun ne kadar iyi kurgulandığını da işaret ediyor” şeklinde konuştu.

GO Bayi Buluşması, ‘Büyük Konsey’e dönüştü

Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın tekrar kürsüye çıkarak genel bir değerlendirme yaptığı toplantının son bölümünde ise bayilere ‘söz hakkı’ tanındı. Tüm işlevselliği ile adeta ‘Büyük bir Konsey’e dönüşen bu bölümde GO’nun çeşitli departmanlarını temsil eden yetkililerin tamamı sahneye çıkarak, bayilerin sorularını yanıtladılar, sorun ve çözüm önerilerini birlikte değerlendirdiler.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim