• BIST 9716.09
  • Altın 2430.366
  • Dolar 32.529
  • Euro 34.865
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 26 °C

Goodyear, yeni lastiğinin tanıtımını yapacak

Goodyear, yeni lastiğinin tanıtımını yapacak
Goodyear’ın Münih’de düzenlenecek BAUMA 2013 inşaat araçları ve yol ekipmanları fuarında tanıtacağı RT-5D tekerlekli yükleyici lastiği, yüzde 25 daha fazla yük kapasitesine sahip...

 

Goodyear, ağır uygulamalar için yeni bir tekerlekli yükleyici lastiği piyasaya çıkarıyor. Bu lastik, Almanya’nın Münih şehrinde düzenlenecek olan Bauma 2013 inşaat araçları ve ekipmanları fuarında, Salon A6’da 213 numaralı standda 15 – 21 Nisan 2013 tarihleri arasında sergilenecek. Goodyear, BAUMA’da ayrıca yeni bir liman lastiğinin de dünya tanıtımını yapacak.
 
Goodyear RT-5D tekerlekli yükleyici lastiğinin kendi türünde bir önceki lastikle[1] karşılaştırıldığında sunduğu birçok avantajın arasında yüzde 25 daha fazla taşıma kapasitesi, daha fazla konfor ve daha güçlü çekiş sayılabilir. Goodyear’ın yol dışı (OTR) lastik grubuna giren bu yeni ürün, taş ocakları, zorlu endüstriyel uygulamalarda, aynı zamanda hem açık madenler hem de yer altında bulunan madenler gibi zorlu koşullarda kullanılmak üzere üretildi.
 
Goodyear RT-5D teknolojisi
 
Goodyear RT-5D teknolojisi; damak alanındaki, karkas koruyucularındaki ve katman kıvrımındaki güçlendirmeleri bir araya getiren Yüksek Dayanımlı Karkas Teknolojisi’ne sahip. Bu teknoloji sayesinde lastik daha fazla yük taşıyabilmekte ve zorlu koşullarda güçlendirilmiş yanakları ile hasar direnci artmaktadır. Dönüş başına yüzde 25 daha fazla yük taşıma kapasitesi ise verimliliğin ve dolayısıyla kârlılığın artması anlamına gelmektedir. Bu yeni lastik aynı zamanda sürücüye daha fazla konfor sağlıyor.
 
CAD yazılımı tarafından geliştirilmiş yenilikçi sırt tasarımı, darbelere ve sarsıntılara karşı yüksek düzeyde koruma sağlarken, taş ocakları gibi zorlu koşullara sahip ortamlarda da güçlü çekiş performansı ve daha uzun kilometre performansı sunuyor. Yönsüz yapıdaki geniş ve dayanıklı sırt yapısı, blok şeklinde ağır yüklerin taşınmasını kolaylaştırıyor. Bir önceki versiyonu olan RT-5C ile karşılaştırıldığında, sert yüzeylerde titreşim yüzde 30 oranında azalmış olduğu için konfor daha yüksektir1.
 
Yeni RT-5D tekerlekli yükleyici lastiği, bir önceki versiyonu olan ve yıllarca tüketicilerin  tercihi olmuş RT-5C’nin yerini alacak. 29.5R25 ebadındaki RT-5D, Volvo L220G ve L250G tekerlekli yükleyicileri için orijinal lastik donanımı olarak onaylandı
 
Goodyear RT-5D ebatları ve yük kapasiteleri
 
29.5R25 ebadındaki RT-5D’nin lastik başına maksimum yük miktarı, 10 km/s hızda ve 6,5 bar lastik basıncında 22,4 tondur 29.5R25 ebadı şu anda mevcuttur ve bu ürün grubunun, orta büyüklükteki tekerlekli yükleyicilerin tamamını kapsayacak şekilde genişletilmesi planlanıyor. 
 
BAUMA’daki Yenilikler
 
RT-5D, Goodyear’ın BAUMA'da tanıtacağı tek yeni lastik değil: yeni bir liman lastiği olan EV4C de bu sergide ilk kez görücüye çıkacak.
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim