• BIST 9135.11
  • Altın 2324.136
  • Dolar 32.3652
  • Euro 34.9554
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 14 °C

İDO 47.5 milyon yolcuya e-Dönüşüm® ile hizmet verilecek

İDO 47.5 milyon yolcuya e-Dönüşüm® ile hizmet verilecek
Yılda 47,5 milyon yolcuya hizmet veren Türkiye’nin en büyük ulaşım şirketlerinden IDO, FIT Solutions ile başladığı iş birliğinde zamandan ve giderlerden tasarruf ediyor.

IDO, FIT Solutions ile başladığı iş birliğinde zamandan ve giderlerden tasarruf ediyor. FIT Solutions’dan e-Fatura, e-Defter ve e-Bilet hizmetleri alan IDO, 120 bin sayfa defter kaydı ve 1000 adet fatura basımını e-Dönüşüm® ile dijitalleştirdi.

Türkiye’nin e-Dönüşüm® öncüsü FIT Solutions ile IDO’nun işbirliği sonucunda yıllık 47,5 milyon yolcuya biletleme yapan işletme, e-Fatura ve e-Defter hizmetlerinden sonra e-Bilet hizmetini de almaya başladı.

1530 çalışanı olan IDO, FIT Solution’tan aldığı hizmetler ile yılda 120 bin sayfa defter ve 1000 adet fatura basmaktan tasarruf edecek. E-Fatura’nın IDO’ya yansıyan asıl faydası posta, arşiv ve raporlama maliyetlerinden kurtulma, ayrıca hızlı gönderim ile zamandan tasarruf olarak belirtiliyor. E-defter hizmeti ile eskiden bir dönem defterinin yazılması bir hafta sürerken, artık iki saat içerisinde yazılabiliyor. Noter tasdiki ve defter ciltlenmesi gibi maliyetlerden de FIT Solutions çözümleri ile kurtulan IDO, yıllık 30 bin TL kadar tasarruf sağlıyor. Ayrıca istenilen zamanda defterlerin istenen döneme ve belge tipine göre detaylara inilebiliyor.

e-Fatura hizmeti kullanarak günlük 1 saat kadar tasarruf ettiğini açıklayan IDO, e-Defter hizmeti ile de günde 20 dakikalık zaman tasarrufu yakaladığını belirtiyor.

IDO Kıdemli Genel Muhasebe Uzmanı Burak Ülgen, “Projeler hedeflendiği şekilde gayet başarılı sonuçlar verdi. E-fatura ve e-defter ile işgücü, zaman ve kağıt tasarrufu sağlandı. Şu anda da işini gerçekten iyi bilen uzman bir ekiple iletişim halinde sistemlerimiz çalışmaya devam ediyor” diyor.

IDO Kurumsal Kaynak Planlama Sistemleri Yöneticisi Mehmet Akif Erek ise FIT Solutions ile yaptıkları işbirliği konusunda, “Halihazırda devam etmekte olan bir e-bilet projemiz var. Bu projeyle sektörümüzde bir ilki gerçekleştirmiş olacağız. E-bilet projesi ile öncelikli olarak hedefimiz, yolcularımızın kağıt bilet alma zorunluluğundan kurtarılması. İkinci büyük fayda ise, arşivleme tarafında ikinci nüshaların basılması ve saklanması ihtiyacının ortadan kalkması ile sağlanmış olacak. Sürekli işbirliği ile de mevcut sistemlerimizin en güncel şekliyle ve hatasız bir şekilde çalışır halde kalması, bununla birlikte e-dönüşüm alanında ortaya çıkabilecek yeni iş fırsatlarının birlikte değerlendirilmesi hedefleniyor” diye konuşuyor.

Deniz Haber Ajansı

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim