• BIST 9645.02
  • Altın 2429.254
  • Dolar 32.552
  • Euro 34.8813
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 25 °C

İDO, Umman ile işbirliği protokolü imzaladı

İDO, Umman ile işbirliği protokolü imzaladı
İDO, güçlü know-how’ını dünyaya taşıma hedefleri doğrultusunda önemli bir adım daha atarak, Mısır ve Dubai'den sonra, Umman ile de protokol yaptı.

İDO, Umman ile işbirliği protokolü imzaladı

İDO, güçlü know-how’ını dünyaya taşıma hedefleri doğrultusunda önemli bir adım daha atarak, Mısır ve Dubai'den sonra, Umman ile de protokol yaptı.

Son yıllardaki atılımlarıyla dünyanın en büyük taşımacılık şirketi ve önde gelen markalarından birisi haline gelen İDO, güçlü know-how’ını dünya açma, bilgi birikimi ve deneyimini yurtdışına taşıma hedefleri doğrultusunda önemli bir adım daha attı. İDO, daha önce Mısır ve Dubai ile başlatılan işbirliği girişimlerinin ardından, şimdi de Umman Ulusal Denizcilik Şirketi’yle (National Ferries Company) bir işbirliği protokolü imzaladı. Büyük ölçekli yatırımlarıyla filosunu hızla genişletmeyi ve kendi bölgesinde çok daha etkin bir şirket haline gelmeyi planlayan Umman Ulusal Denizcilik Şirketi, İDO’nun danışmanlık ve desteğiyle büyüyecek.

Uluslararası Feribot İşletmecileri Birliği’nin (Interferry) New York’ta düzenlenen toplantısında İDO Genel Müdürü Dr. Ahmet Paksoy ile Umman Ulusal Denizcilik Şirketi CEO’su Mehdi Al Abdurwani’nin imza altına aldıkları işbirliği protokolü kapsamında, İDO, personel eğitiminden satış ve pazarlama yöntemleri oluşturulmasına, kalite yönetim sistemleri geliştirilmesinden sosyal sorumluluk projelerine varıncaya kadar çeşitli alanlarda Umman şirketine danışmanlık ve destek hizmeti sunacak.

Dr. Ahmet Paksoy: Tüm dünyaya know-how ihraç etmek istiyoruz

İmza töreninde bir konuşma yapan İDO Genel Müdürü Paksoy, filo büyüklüğü ve çeşitliliği, tecrübeli personeli ve bilgi birikimi, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesiyle uluslararası sektörün yükselen yıldızı haline gelen İDO’nun, yolcu ve araç taşıma alanında dünyanın en değerli markalarından birisi olduğuna dikkat çekti. İDO’nun kendi alanındaki bilgi birikimi ve tecrübesini dünyaya açmak, sahip olduğu know-how’ı ihraç etmek yönündeki çalışmalarının etkin bir şekilde devam ettiğini vurgulayan Paksoy, bu açılımın; ortaklık, danışmanlık, eğitim, teknik destek, işletme ve uygulama planları, işletim sistemleri gibi alanlarda hizmet sunmak şeklinde olmasının planlandığını belirtti. Bu stratejik yaklaşım çerçevesinde, İDO’nun mevcut birikim ve deneyimlerinden yararlanmak isteyen çok sayıda yabancı şirketin kendilerini ziyaret ettiğini ve özellikle son dönemlerde yoğun bir görüşme trafiği yaşandığını belirten Paksoy, Umman Ulusal Denizcilik Şirketi’yle yapılan anlaşmanın da bu yönde atılan yeni bir adım olduğunu söyledi.

İmzalanan protokolle, iki şirket arasında birlikte çalışma ve işbirliğinin şartlarını oluşturmayı amaçladıklarını ifade eden Paksoy, protokolün kapsamına ilişkin şu bilgileri verdi:

“İşbirliği protokolü, geniş bir alanı kapsıyor. Tarafların iki ay içerisinde çalışmaya başlamalarının öngörüldüğü protokol çerçevesinde İDO’nun katkı sunabileceği alanlar olarak şunlar belirlendi: personel eğitimi; terminal yönetimi, bilet satış sistemleri, rampa operasyonları; stok kontrol ve lojistik merkez yönetimi; filonun planlı bakım ve arızi bakım süreçleri; hat optimizasyonları ve raporlanması, pazarlama ve satış yöntemlerinin belirlenmesi; kalite yönetim sistemleri.”

Paksoy, İDO’nun oldukça deneyimli olduğu ve halka denizi sevdirmeye ve deniz kültürünü yaygınlaştırmaya yönelik sosyal sorumluluk projeleri geliştirilmesinin de işbirliği kapsamında ele alınacak olmasından büyük memnuniyet duyduğunu kaydetti.

Mehdi Al Abdurwani: Büyümek için İDO’ya güveniyor, İDO gibi bir şirket olmak istiyoruz

Umman Ulusal Denizcilik Şirketi CEO’su Mehdi Al Abdurwani de imza töreninin ardından yaptığı açıklamada, halen büyük bir yatırım sürecinde olduklarını ve filoyu hızla büyütmeyi hedeflediklerini belirterek, kendi alanında tüm dünyanın gözdesi olan ve imrenek izlediği İDO’nun birikim ve deneyimlerinden maksimum ölçüde yararlanmak istediklerini söyledi.

Al Abdurwani, “Bulunduğumuz bölgede çok daha etkin, verimli, yüksek hizmet kalitesiyle beğeni kazanan bir şirket haline gelmek istiyoruz. Bu değişim ve gelişim sürecinde İDO’nun danışmanlık ve desteğine güveniyoruz. Hedefimiz, bir gün İDO gibi bir şirket haline gelebilmek” dedi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim