• BIST 90.009
  • Altın 145,788
  • Dolar 3,6175
  • Euro 3,9278
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 7 °C

İDO'dan müşteri profiline göre hizmet

İDO'dan müşteri profiline göre hizmet
İDO, müşteri profiline göre hizmet sunmaya hazırlanıyor. SMS ile bilet ve bilgi alınabilecek. Gizli müşteriler gemileri denetleyecek, ‘dinamik fiyat’la biletler daha avantajlı alınacak.

‘Avrupa’nın En İyi Özelleştirmesi’ ödülünü alan İDO, müşteri profiline göre hizmet sunmaya hazırlanıyor. SMS ile bilet ve bilgi alınabilecek. Gizli müşteriler gemileri denetleyecek, ‘dinamik fiyat’la biletler daha avantajlı alınacak.

Deniz yoluyla araç ve yolcu taşımacılığında dünyanın en büyük şirketi İDO, 500 milyon TL üzerinde ciro hedeflediği 2012’de  çeşitli projelerle İstanbulların hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. 2011 yılında 17 hatta günde ortalama 145 bin yolcu ve 21 bin 500 araç taşıyan İDO, hat bazında anketleri güncelleyerek müşteri profilini ortaya çıkardı. İDO Yönetim Kurulu Başkan Vekili Önder Sezgi, yolcuların taleplerine uygun düzenlemelere gidildiğini belirtti. Bütün gemi ve iskelelerdeki yiyecek- içecek hizmetlerini vermek üzere BTA ve İDO’nun ortak şirket kurduğunu hatırlatan Sezgi, “10 milyon euro yatırımla bu alanlar büyük ölçüde yenileniyor. 82 adet satış noktasında hizmetler modernleştirilecek” dedi.

Gizli müşteriler iş başında

Yılda 12 milyon çay, 9 milyon tost ve 6 milyon suyun satıldığı İDO işletmelerinde, yolcu şikâyetlerini gidermek için tüm temizlik hizmetleri yeniden ihale edildi. TAV’ın işlettiği havalimanlarındaki ‘gizli müşteri’ uygulaması İDO bünyesinde de aktif şekilde uygulanacak. Müşteri gibi görünen denetçiler tuvaletlerin hijyeninden, çayın tadına kadar İDO yolcularının yolculuğunu daha keyifli hale getiren bütün detayları yerinde kontrol ediyor. 11 Kasım tarihinde Kartepe deniz otobüsünün kaçırılmasının ardından İDO iskeleleri, vapurlar ve deniz otobüslerindeki güvenlik önlemlerini arttırdı. Sezgi “Denizcilikte güvenlik alanında Türkiye’nin en modern uygulamalarını getirdik. Bu alanda da iddialıyız” vurgusunu yaptı

Dinamik fiyat ucuzlattı

İDO’nun yolcularına teknolojiden faydalanarak yolculuklarını düzenleme aşamasında da kolaylıklar sağlayacak. ‘Dinamik fiyat’ uygulamasıyla yaz ayları için önceden uygun fiyatlarla bilet alınabilecek. Bu noktada Sezgi’nin yazlıkçılara tavsiyesi, gidiş-geliş tarihlerini tam olarak öngöremiyorlarsa bilet almak için çarşamba-perşembe gibi hafta içi günlerini tercih etmeleri. Yenilenen ido.com.tr adresiyle satış sisteminin revize edilmesinin yanı sıra, yakın zamanda cep telefonunda SMS yoluyla bilet satın alma rahatlığı sağlanacak. Sezgi, 3436’ya ilgili iskele isminin yazılarak mesaj halinde tahmini bekleme süresinin de öğrenilebileceğini söyledi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim