• BIST 83.067
  • Altın 146,530
  • Dolar 3,7912
  • Euro 4,0490
  • İstanbul 4 °C
  • Ankara -3 °C

İDO’dan, Ramazan Bayramı’nda yeni tarife

İDO’dan, Ramazan Bayramı’nda yeni tarife
İDO yolcularının daha konforlu ve hızlı seyahati için Ramazan Bayramı’nda 164 ek sefer koydu.

Türkiye’nin Deniz Otobanı İDO, Ramazan Bayramı boyunca yaşanacak yoğunluğa uygun olarak yolcularının hızlı ve konforlu ulaşımını gözeten bir bayram tarifesi açıkladı. İDO’nun bayram tarifesinde tam 164 ek sefer yer alıyor.

Bayramın arefe günü olan 18 Ağustos Cumartesi tarihinden son günü olan 21 Ağustos Salı tarihine kadar tarifesini yeniden belirleyen İDO, Yenikapı-Bursa-Yenikapı hızlı feribot hattında ek 20,  Yenikapı-Bandırma-Yenikapı hızlı feribot hattında ek 16, Yenikapı-Yalova-Yenikapı hızlı feribot hattında ek 44 ve Pendik-Yalova-Pendik hızlı feribot hattında ek 26 sefer koydu.

Aynı şekilde, deniz otobüsü dış hatlarında da, Kartal-Yalova-Kartal hattında ek 16, İstanbul-Marmara-Avşa-İstanbul hattında ek 15, İstanbul-Armutlu-Kumla-Gemlik-İstanbul hattında ek 8, İstanbul-Çınarcık-İstanbul hattında ek 9 ve İstanbul-Esenköy-İstanbul hattında ek 10 sefer belirleyen İDO, rahat ve hızlı ulaşımları için yolcularına böylece toplam 164 ek sefer sunmuş oldu. 

Bayram boyunca, deniz otobüsleri iç hatlarda ve Sirkeci-Harem araba vapuru hattında ise Pazar günü tarifesi geçerli olacak.

İDO’nun Ramazan Bayramı tarifesine tüm ayrıntılarıyla www.ido.com.tr internet adresimizden, 444 44 36 no’lu çağrı merkezimizden ya da gişelerimiz ve acentelerimizden ulaşabilirsiniz. 

İDO’dan yolcularına seyahat tavsiyeleri

İDO, Ramazan Bayramı tarifesinin açıklanmasıyla birlikte, daha konforlu ve güvenilir bir seyahat için tüm yolcularına seyahat önlemlerini ve tavsiyelerini de bir kez daha hatırlattı.

İDO, yolcularına daha rahat bir seyahat için, biletlerini önceden almalarını ve terminale sefer saatinden yarım saat önce gelmelerini tavsiye ediyor. Bayram dolayısıyla yaşanacak yoğunluk nedeniyle yolcularına seyahat dönüşlerini son güne bırakmamalarını da öneren İDO, terminal yolcu salonu kapıları kapandıktan sonra sefere kesinlikle yolcu kabul edilmediğini de yolcularına bir kez daha hatırlatıyor.

İDO yolcuları, internetten ve çağrı merkezinden kredi kartı ile satın aldıkları biletler için; işlem yaptıkları kredi kartını terminallerde bulunan İDOMATİK’lerden okutarak veya PNR numarasını bilet satış görevlisine ileterek, terminal gişelerinde basılmasını sağlayabiliyorlar.

1.20120806103508.jpg

2.20120806103520.jpg

3.20120806103528.jpg

4.20120806103536.jpg

5.20120806103548.jpg

6.20120806103556.jpg

www.UlasimOnline.Com 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim