• BIST 9716.77
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 26 °C

İDO’ya 'müşteri memnuniyeti' belgesi

İDO’ya 'müşteri memnuniyeti' belgesi
Müşteri memnuniyetini ve yolcularına sunduğu hizmetin kalitesini geliştirmek için sürekli çalışmalar yürüten İDO, bu çalışmalarını yeni aldığı iki belgeyle bir kez daha perçinledi.

İDO, Bureau Veritas belgelendirme kuruluşu tarafından gerçekleştirilen denetim sürecini  tamamlayarak, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO10002:2004 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgelerini almaya hak kazandı. Son olarak 4 yıl önce 2010 senesinde EFQM Mükemmellik Modeli Ulusal Kalite Büyük Ödülü’nü kazanan İDO, bunun ardından süreçlerini daha da iyileştirmek için bir dizi çalışma başlattı. Müşterilerinin kolaylıkla geri bildirimlerini iletebilmelerini sağlamak amacıyla çeşitli iletişim kanalları oluşturan İDO, çağrı merkezi ve tüm personeline kalite sistemleri hakkında çeşitli eğitimler de düzenledi.

www.ulasimonline.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim