• BIST 9054.82
  • Altın 2299.138
  • Dolar 32.3144
  • Euro 35.0436
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 22 °C

İlya Denizcilik’ten Marmara’ya ilk şube

İlya Denizcilik’ten Marmara’ya ilk şube
Dökme gemi kiralama ve acentelik hizmetlerinde bulunmak amacıyla 2003 yılında İzmir’de kurulan İlya Denizcilik, artan iş hacmine daha iyi cevap verebilmek amacıyla Marmara Bölgesi’ndeki ilk şubesini İzmit’te açtı.

İlya Denizcilik’ten Marmara’ya ilk şube 

Dökme gemi kiralama ve acentelik hizmetlerinde bulunmak amacıyla 2003 yılında İzmir’de kurulan İlya Denizcilik, artan iş hacmine daha iyi cevap verebilmek amacıyla Marmara Bölgesi’ndeki ilk şubesini İzmit’te açtı

Mevcut müşteri portföyü sayesinde kısa sürede bölgede kendilerine iyi bir yer edindiklerini ifade eden İlya Denizcilik Marmara Şube Müdürü Kerem Kalpaklı, “Ege Bölgesi ile kıyaslandığında bu bölgenin iş hacmi çok daha fazla. Acentecilik hususunda da Türkiye’de yaptığımız bütün operasyonların buradan yönetmeyi planlıyoruz. Orta vadedeki amacımız Marmara Şubemizi şirketin lokomotifi haline getirmek.” dedi.

İlya Denizcilik olarak özellikle proje yük taşımacılığı alanında uzmanlaştıklarını dile getiren Kerem Kalpaklı,  rüzgâr enerjisi başta olmak üzere baraj santral ekipmanları, petrol-gaz yatırımları, inşaat yatırımları ve makineleşme istekleri doğrultusunda oluşan taleplere hizmet verdiklerini söyledi. Özel ilgi, bilgi ve tecrübe gerektiren hacimli yükler için de 1800 tonluk tek parça yükü dahi (ağır trafolar, fabrika taşımaları, platformlar, vinçler) elleçleyebilecek kapasitede vinçleri olan gemilerle kiralama yaptıklarını dile getiren Kalpaklı, “Bunun yanı sıra geleneksel dökme yük taşımacılığı (hububat, kömür, demir-çelik, gübre, çimento) alanında gemi kiralaması da yapıyoruz. Bulunduğumuz bölgeye hâkim olmakla birlikte dünyanın belli başlı bütün limanlarına/ limanlarından servislerimiz mevcut” diye konuştu.

Avrupalı armatörlerle çalışıyor

Özellikle modern tonaj olarak adlandırılan Avrupalı birinci sınıf armatörlerle çalışmayı tercih ettiklerini dile getiren Kerem Kalpaklı, “Türk armatörlerimizde ağır tonajlı vinçlere sahip gemi neredeyse yok. Türk armatörler ağırlıklı olarak genel yük ya da kuru dökme yük gemilerine sahipler. Bu yüzden Avrupalı armatörler ile çalışmayı tercih ediyoruz. Proje işleri tamamen tecrübe gerektiren bir iş. Geminin bilinçli personel tarafından yüklenmesi ve tahliye edilmesi gerekir. Aksi bir durumda gemi, yük, gemi personeli veya liman çalışanlarına ciddi zararlar verebilir” dedi. Yurtdışındaki armatörlerin Türkiye’ye büyük ilgi duyduğunu kaydeden Kalpaklı,  İlya’nın büyüyen bu pastadan pay almak istediğine dikkat çekti. Butik hizmet anlayışıyla büyümeye devam edeceklerini dile getiren Kalpaklı, “Avrupalı birinci sınıf proje armatörlerinin bölgeye sıklıkla uğruyor olması bizim alternatif teklifler hazırlayıp, maliyet avantajı yaratmamıza yardımcı oluyor. Çalışma bölgesi olarak bir kısıtımız yok, dünyanın her bölgesine/bölgesinden hizmet veriyoruz. Bir yerde liman varsa gayet tabi biz de oradayız.” dedi.

Perşembe Rotası

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim