• BIST 9105.26
  • Altın 2323.989
  • Dolar 32.3607
  • Euro 34.9689
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 20 °C

ISG, süper havalimanı markası oldu

ISG, süper havalimanı markası oldu
İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, Superbrands Türkiye tarafından 2 yılda bir belirlenen, ‘Türkiye’nin Süper Markaları’ listesindeki tek havalimanı markası oldu.

 

Yaklaşık 4.5 yıl önce İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı Yatırım Yapım ve İşletme A.Ş.  (ISG) tarafından işletmeye başlanılan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı; 86 ülkede faaliyet gösteren bağımsız bir marka değerlendirme kuruluşu olan, İngiltere merkezli Superbrands tarafından ‘Türkiye’nin Süper Havalimanı’ markası seçildi. Türkiye’nin sektörlerindeki en saygın markalarının yer aldığı listede toplam 159 marka bulunuyor.
 
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nın mevcut terminallerinin işletme hakkının yanı sıra otopark işletmesi, yer hizmetleri, kargo, uçak yakıt ikmal operasyonları ve havalimanı oteli ile CIP tesislerini 20 yıl süre ile işletme hakkını elinde bulunduran ISG tarafından işletilen İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı; Superbrands Türkiye’nin bu yıl 4. kez düzenlediği araştırma sonucunda, 6 Kasım 2012 Salı günü Grand Hyatt İstanbul Otel'de gerçekleşen basın toplantısı ile ‘Türkiye’nin Süper Havalimanı’ olarak  açıklandı. 
 
Türkiye’nin süper markaları sıralamasında 2010 yılından bu yana yaşanan değişimi ortaya koyması adına önem teşkil eden Superbrands Türkiye araştırmasında; bu yılki Seçici Kurulu, iş dünyası ve özellikle marka konusuyla ilişkili sivil toplum kuruluşları yöneticileri oluşturdu. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri her zaman olduğu gibi büyük önem taşıdı. Superbrands’in Türkiye bölümünün ilk etabında 1089 marka belirlendi. İkinci etapta ise, konusunda uzman kişilerden oluşan Seçici Kurul bu sayıyı 300 markaya indirdi. İstanbul, Ankara ve İzmir’de 1600 kişiyle yapılan yüz yüze görüşmeler sonunda Nielsen, kısa listeye giren 300 markaya yönelik tüketici değerlendirmelerini gerçekleştirdi. Yapılan bu çalışmalardan sonra, Türkiye’nin 2012 Süpermarkaları belirlendi.
 
Superbrands Türkiye Temsilcisi Dilek Koç, “Süpermarka araştırmasında gıdadan finansal hizmetlere, temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden teknoloji ürünlerine, hizmet sektöründen iletişime kadar birçok alanda farklı markalar yer aldı. Süpermarka olarak belirlenen bu 159 marka içinde de, yine birçok sektörden farklı markalar bulunuyor” şeklinde ifade etti.
 
ISG CEO’su Gökhan Buğday, “Yaklaşık 4.5 yıl önce işletmeyi devralmamızla başlayan süreçte bugün geldiğimiz nokta gerçekten gurur verici. Sabiha Gökçen Havalimanı ismini bugün Türkiye’nin süper markaları arasında görmek bugüne kadar attığımız adımların ne kadar doğru olduğunu bir kez daha ortaya koyuyor. Bu seçimi gerçekleştiren değerli yolcularımıza ve hepsi birbirinden değerli seçici kurul üyelerine teşekkür ediyorum” dedi.
 
1.20121107170644.jpg
 
2.20121107170652.jpg
 
www.UlasimOnline.Com
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim