ankara escort, ankara escort,
  • BIST 108.489
  • Altın 151,356
  • Dolar 3,6718
  • Euro 4,3266
  • İstanbul 19 °C
  • Ankara 19 °C

İspanyol El Pais Gazetesi Rusya'nın suçlamalarına, DenizHaber'i kaynak göstererek manşete taşıdı

İspanyol El Pais Gazetesi Rusya'nın suçlamalarına, DenizHaber'i kaynak göstererek manşete taşıdı
IŞİD Terör Örgütü'nün yasa dışı yollarla elde ettiği petrolünün Türkiye'ye sokulduğu ve Bilal Erdoğan'ın gemileri ile Ceyhan Terminali'nden taşındığı ile ilgili Rusya'nın iddiaları DenizHaber.TV'de yayınlanan AIS kayıtlarıyla çürütüldü.

Rusya Savunma Bakan Yardımcısı Antony Antonov ve Suriye Enformasyon Bakanı Omran Zoabi'nin IŞİD Terör Örgütü'nün yasa dışı yollarla elde ettiği petrolün Türkiye'ye sokulduğu ve Reyhanlı üzerinden Ceyhan Terminali'ne aktarıldığı ve bu petrolün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Necmeddin Bilal Erdoğan, kardeşi Mustafa Erdoğan ve eniştesi Ziya İlgen'ın ortak olduğu BMZ Group Denizcilik Şirketi'ne ait gemilerle üçüncü ülkelere taşındığı iddiaları, DenizHaber.TV'de yayınlanan belgelerle çürütüldü.

İspanya'nın en yüksek tirajlı gazetelerinden ve dijital ortamda 4 dilde yayın yapan El Pais Gazetesi, Rusya Savunma Bakan Yardımcısı Antoni Antonov'un yaptığı basın toplantısını "IŞİD'in petrol ticareti Erdoğan ailesi ile bağlantılı" başlığıyla haberleştirirken, Rusya Savunma Bakan Yardımcısı Antoni Antonov'un Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ailesinin IŞİD petrol ticareti ve uluslararası terörizmin finasmanında aktif yer aldığı iddialarına yer verdi.

Rusya Savunma Bakan Yardımcısı Antoni Antonov'un Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın damadı Berat Albayrak'ın Enerji Bakanı olarak görevlendirildiği ve oğlu Bilal Erdoğan'ın da yasa dışı petrol gelirlerinde yer aldığı iddialarına yer veren İspanyol El Pais Gazetesi, Rus savaş uçaklarının IŞİD terör örgütünün kontrolünde bulunan 32 petrol üretim tesisi ve 11 petrol rafinerisini yok ettiği kaydedildi. 

RUSYA'NIN İDDİALARINI DENİZHABER.TV BOŞA ÇIKARDI

İspanyol El Pais Gazetesi'nin muhabirleri Pilar Bonet ve Andres Mourenza imzasıyla yayınlanan haberde, Deniz Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni Recep Canpolat'ın DenizHaber.TV'de yaptığı açıklamalara yer verirken, Palmali Denizcilik tarafından işletilen Erdoğan ailesine ait gemilerin Ceyhan Terminali'nden yük almadığı bilgisini, haberinde yer verdi.

2 Aralık 2015 tarihli DenizHaber.TV Ana Haber Bülteni'nde Rusya'nın iddiaları ve suçlamaların altının boş olduğunu kaydeden Deniz Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni Recep Canpolat, Bilal Erdoğan'a ait olan 5 ürün tankerinden ARMADA FAIR ve ARMADA BREEZE'nin iki hafta önce sefere başladığı ve AIS kayıtlarına göre Ceyhan Terminali'ne hiç yanaşmadığını ifade etti.

MECIT ASLANOV isimli ürün tankerinin Ukrayna'nın Nikolayev Limanı ile İtalya'nın Ravenna Limanı arasında sefer yaptığı, diğer iki geminin ise Kuzey Denizi ve İngiliz Kanalı'nda bulunduğunu kaydeden Deniz Haber Ajansı Genel Yayın Yönetmeni Recep Canpolat, Rusya'nın yaptığı dezenformasyonun karşılığını bulmayacağını belirtti.

ERDOĞAN AİLESİNİN GEMİLERİ RUS REGISTER'INA KAYITLI

İspanyol El Pais Gazetesi'nin muhabirleri Pilar Bonet ve Andres Mourenza imzasıyla yayınlanan aynı haberde, Erdoğan ailesine ait gemilerin şaşılacak bir şekilde iki hafta önce Russian Maritime Register Of Shipping tarafından verilen güvenlik sertifikalarına sahip olduğu belirtilirken, Azeri İşadamı Mubariz Gurbanoğlu'nun (Mansimov) sahibi olduğu Palmali Denizcilik tarafından gemilerin işletildiği ve Malta'da kurulu OIL TRANSPORTATION & SHIPPING Şirketine kayıtlı olduğu ifade edildi.

3 ARALIK 2015 TARİHİNDE EL PAIS'DE YAYINLANAN HABERİN BİR BÖLÜMÜ

recepcanpolat_elpais_buyuk.jpg

Haber: Tarkan BİRİCİK / İSTANBUL HABER AJANSI

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim