• BIST 9778.35
  • Altın 2427.694
  • Dolar 32.5699
  • Euro 35.0032
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 24 °C

İşTcell ve LOGO’dan büyük işbirliği

İşTcell ve LOGO’dan büyük işbirliği
LOGO’nun güncel yazılımlarını kullananların hayatı İşTcell’in mobil servisleri sayesinde artık çok daha kolay.

İşTcell ve LOGO’dan büyük işbirliği

LOGO’nun güncel yazılımlarını kullananların hayatı İşTcell’in mobil servisleri sayesinde artık çok daha kolay. İşTcell - LOGO entegrasyonu sayesinde LOGO kullanıcıları rekabet gücü ve verimliliklerini artıracak İşTcell çözümlerine yazılım içeresinden tek tıkla ulaşabilecek

Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell’in iş dünyasına açılan kapısı İşTcell ve Türkiye uygulama yazılımları pazar lideri olan LOGO, kurumsal müşterilerin hayatını kolaylaştıracak bir işbirliğine imza attı.

İşTcell - LOGO işbirliği çerçevesinde ilk etapta İşTcell’in Online Turkcell Fatura Aktarım, Mobil İmza, SMS ile Onay, Mobil Bilgi / Anket, Mobil Eğitim, Ekip Mobil, Toplu Mesajlaşma çözümleri LOGO’nun Eylü ayında pazara sunduğu Go Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ürünlerine entegre edildi. Böylece yeni ürün alan ya da yeni ürünlere geçen LOGO kullanıcılarının, hayatı kolaylaştıran İşTcell uygulamalarına LOGO ürünleri içerisinden tek tıkla ulaşıp, diledikleri an kullanabilmeleri / raporlayabilmeleri sağlandı. LOGO kullanıcıları ürün panelindeki İşTcell ikonuna tıklayıp, başvuru formunu doldurak İşTcell çözümlerinden yararlanabilecek.

İşTcell ile LOGO arasındaki işbirliği bununla da sınırlı kalmıyor. İşteKazan Programı sayesinde İşTcell’li şirketler Türkiye'nin en çok tercih edilen KOBİ yazılımına yüzde 20 özel indirimle sahip olabiliyor.
Turkcell Kurumsal Müşteriler Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, 170 bin firmada 1 milyon 200 bin kişi tarafından kullanılan LOGO uygulama yazılımlarının ticari hayata sunduğu katkıları İşTcell çözümleriyle zenginleştireceklerini vurguladı. Sayın, “İşTcell olarak her zaman kurumsal müşterilerimize maksimum fayda sağlayacak olanakları yaratmaya gayret gösteriyoruz. Bu iş ortaklığı sayesinde LOGO kullanıcıları, İşTcell’in hayatı kolaylaştıran çözümlerinden zahmetsizce faydalanabilme imkânı bulacak ve hem zamandan hem de harcamalardan tasarruf edecek.” dedi.

LOGO Yazılım İcra Kurulu Başkanı Ali Güven ise “LOGO olarak 26 yılı aşkın süredir şirketlerin verimliliklerini artıran hizmet ve çözümler sunuyoruz. Aynı zamanda önemli stratejik işbirlikleri de gerçekleştiriyoruz. KOBİ’lerle süre gelen tecrübelerimiz şunu gösterdi ki, işletmeler tüm işlerini çözecek kullanımı kolay, tam entegre çözümlere ihtiyaç duyuyor ve bu çözümleri tercih ediyorlar. Yani tek noktadan tüm işlerini çözmek istiyorlar. Turkcell ile varolan işbirliğimizi bir adım daha öteye taşıyarak, gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ile kullanıcılarımıza büyük bir fayda daha sağlıyoruz. Bu işbirliği ile bir nevi LOGO ürünleri içerisinde Turkcell çözüm merkezi açılmış oldu” dedi.

Verimliliği artıran 7 mobil çözüme kolay erişim

İşTcell’in LOGO ürünleri içine entegre edilen 7 çözümü bulunuyor. Online Turkcell Fatura Aktarım ile birkaç saniyede tüm kurumsal hat faturaları muhasebe programına girilmiş olacak. Turkcell faturalarını tek tek muhasebe programına girmek yerine, fatura çıkar çıkmaz online olarak sisteme doğru ve hatasız şekilde girilecek.

Şirket içinde onayları ıslak imza yerine online olarak ve güvenli şekilde almak da mümkün olacak. Mobil İmza veya SMS ile Onay çözümü sayesinde LOGO üzerinden, kağıt maliyeti azaltılarak, onay alınabilecek.

LOGO kullanıcısı şirketler, müşterilerini, tedarikçilerini, elemanlarını tek bir noktadan toplu mesaj göndererek bilgilendirebilecek. Toplu Mesajlaşma çözümü ile istedikleri kişi ve gruplara toplu bilgilendirme yapabilecekler.

Ekip Mobil ile sahadaki ekiplerin etkin yönetimi sağlanabilecek. Tüm saha ekipleri harita üzerinde yönetilerek; personel başına ayda 1 kişi*gün performans artışı sağlanabilecek, operasyon hızlanacak, ekiplerin her an nerede olduğunu görülebilecek, ekiplerle anında mesajlaşarak onlara hızlı ve etkin iş tanımı yönlendirilebilecek, ekiplerin bölgesel kontrolü yapılabilecek.

Mobil Bilgi /Anket ile pazar araştırmaları gerçekleştirebilecek, müşteri memnuniyeti ölçülebilecek. Üstelik yüz yüze veya telefonla ankete göre daha düşük maliyet, yüksek geri dönüş oranları ve anında raporlanabilen, güvenilir sonuçlarla.

Eğitim masraflarını yüzde 30 düşüren Mobil Eğitim ile herkesi aynı anda aynı mekâna toplamaya gerek kalmadan, tüm çalışanlara istenildiği kadar bilgi, ses, video, resim, sunum ya da word dokümanı gönderilebilecek. Sınav ya da anket düzenleyerek geri bildirimleri anında alınabilecek.

Güncel havacılık haberleri için THY Haber'i takip edin.

www.thyhaber.com

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim