• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 32 °C
  • Ankara 29 °C

Kayserililer raylı sistemi sevdi

Kayserililer raylı sistemi sevdi
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu, Talas ve İldem hattının açılmasıyla ortalama günde 115 bin yolcu taşıdıklarına dikkat çekti ve 30 aracın daha ihalesi yapıldığını söyledi.

Kayserililerin gün geçtikçe raylı sisteme olan ilgisinin ve teveccühünün artığını vurgulayan Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu, Talas ve İldem hattının açılmasıyla ortalama günde 115 bin yolcu taşıdıklarına dikkat çekerek, Kayserililere tam konforlu hizmet sunabilmek adına ek olarak 30 aracın ihalesi yapıldığını ve ekim ayında ilk aracın geleceğini açıkladı. Gündoğdu “Tüm araçlar filoya dahil olduğu zaman Talas hattında 12 dakikaya, İldem tarafında ise 6 dakikaya erişmeyi hedefliyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. Genel Müdürü Feyzullah Gündoğdu haber ekibimize yaptığı değerlendirmede İlimizin trafiğini rahatlatan, konforu ve projesiyle sürekli uluslararası ödüllere layık görülen ilimizdeki raylı sisteme, gün geçtikçe ilimiz sakinlerinin rağbetinin arttığını belirtti… Gündoğdu, 38 araç ve Toplamda 225 personelle Kayseri’ye hizmet ettiklerini belirterek, “ 38 aracımızın da 38’i serviste oluyor. Araçlarımızın tüm bakımlarını temizlik hizmetlerini gece 12:00 ile sabah 06:00 arası işletmemizde yapıyoruz. Araçlarımızın bakımı ve temizliğinden sonra tekrardan 38 aracımızı hizmete veriyoruz” değerlendirmesinde bulundu…

2014 yılının Haziran ayında ek olarak 30 aracın ihalesi yapıldığını hatırlatan Gündoğdu, “İnşallah Ekim ve Kasım ayında ilk aracımız gelecek. İlk araç geldikten sonra 2-3 ay gibi test sürüşleri olacak. Orda gerekli testler yapıldıktan sonra araçta herhangi bir sıkıntı yoksa seri imalata geçilecek. 2016 yılının ilk aylarından itibaren peyder pey 1 veya 2 araç olmak üzere yeni araçlarımız filomuza katılacak” ifadelerini kullandı.

İldem ve Talas hattının açılışından sonra sefer aralıklarının da arttığına dikkat çeken Gündoğdu, İldem tarafına 10 dakika da bir, Talas tarafına ise 20 dakika da bir sefer aralıklarının olduğunu belirterek, “30 araç filomuza katıldığı zaman kademeli olarak sefer aralığını aşağı doğru düşüreceğiz. Tüm araçlar filoya dahil olduğu zaman Talas hattında 12 dakikaya, İldem tarafında ise 6 dakikaya erişmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

Gündoğdu, raylı sisteme Kayserililerin gün geçtikçe ilgisinin arttığını belirterek Gün geçtikçe vatandaşımızın bize olan ilgisi ve teveccühü artıyor. İlk başladığımız 2009-2010 yıllarında günde ortalama 60 bin yolcuyla başladık. Daha sonra bu kademe olarak artmaya başladı. Talas ve İldem Hattının açılmasıyla beraber günlük 130 binlere kadar çıktı. Şuanda ortalama günde 115 bin yolcu taşıyoruz. Hafta içinde günde ortalama 120 bin civarında yolcu taşıyoruz. Aylık ortalamaya baktığımız zaman 115 bin civarında yolcuya hizmet veriyoruz. Tabi Kayserililer raylı taşıma sistemini sevdiler. Gün geçtikçe raylı sistemi tercih ediyorlar. Ama şuanda filomuzdaki araç yetersizliğinden dolayı tam konforlu hizmet sunamıyoruz. Böyle olmasına rağmen yolcular bizi tercih ediyorlar.

Biz elimizden geldiğince düzenlemiş olduğumuz sefer saatlerine uymaya çalışıyoruz. Vatandaş istasyon duraklarına geldiği zaman hangi saate tren geleceğini ve varmak istediği noktaya kaç dakika süreceğini duraklarımızdaki teknolojik araçlardan öğrenebiliyorlar. Bu yüzden bizi vatandaş daha çok tercih ediyor. Bizde onlardan memnunuz fakat bu süreç içerisinde konforlu yolcu tam sağlayamadığımızdan üzgünüz. İnşallah önümüzdeki günlerde daha konforlu bir hale getirmiş olacağız”. Şeklinde konuştu…

Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına çağrı merkezi, şikayet kutuları ve SMS ile iletişim kurduklarını vurgulayan Gündoğdu, “İletişim şikayet kanallarını çok yaygın bir şekilde kullanıyoruz. Haftalık raporlarımız çıkıyor. Haftada yaklaşık 50-60 tane şikâyet alıyoruz. Bunu orana vurduğunuz zaman milyonda 90’an denk geliyor. Yani 1 milyon kişiden 90 kişiden şikâyet alıyoruz. Dolayısıyla aldığımız bu şikâyetleri bire bir değerlendiriyoruz. Kimisi kişiye bağlı şikâyetler olabiliyor veya vermiş olduğumuz kalite hizmetine göre şikayetler oluyor.

Bunları tek tek inceliyoruz eğer bizim taraftan yapmamız gereken bir konu varsa hemen gerekeni yapıyoruz. Müşteriye geri dönüyoruz. Bu şikâyetlerden de açıkçası memnunuz. Gelen şikâyetler bize yeni bir şeyler öğretiyor. Belki orda ki bir hizmetimizdeki bir açık noktamızı veya eksikliğimizi kapatmamıza sebep oluyor. Dolayısıyla bu kanalları etkili bir şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Çağrı merkezi tarafından hem şikâyet kutularını hem de SMS yoluyla şikâyetleri alıyoruz. Etkin bir şekilde vatandaşlarımız kullanıyor bizde bunların kullanılmasını arzu ediyoruz”dedi.

www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim