• BIST 9524.59
  • Altın 2497.108
  • Dolar 32.5917
  • Euro 34.737
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 11 °C

Lassa uluslararası yaygınlığını arttırıyor

Lassa uluslararası yaygınlığını arttırıyor
Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa, Lassa markasıyla uluslararası pazarlarda adını duyurmaya devam ediyor. Lassa, Ağustos 2013 itibarıyla Güney Kore’ye de ihracat yapmaya başladı.
Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa, Lassa markasıyla uluslararası pazarlarda adını duyurmaya devam ediyor. Son 5 senedir Turquality markaları arasında yer alan ve yapılan resmi bildiri ile önümüzdeki 5 sene boyunca da Turquality markası unvanını korumaya hak kazandığını duyuran Lassa, Ağustos 2013 itibarıyla Güney Kore’ye de ihracat yapmaya başladı.
 
Avrupa’da ise, Fransa’da faaliyet gösteren Japonya menşeili Autobacs otomarketleri, ürün gamına Lassa markalı binek lastikleri eklediğini duyururken;  Avusturya Posta Kurumu / Yellow Post  da 2013 - 2014 kış sezonu için ana lastik tedarikçisi olarak Lassa’yi tercih ettiğini, bu kapsamda lastik ihtiyacının %75’ini Lassa ile karşılayacağını açıkladı.
 
Son 5 senedir Turquality markaları arasında yer alan ve yapılan resmi bildiri ile önümüzdeki 5 sene boyunca da Turquality markası unvanını korumaya hak kazandığını duyurdu. Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa, Lassa markasıyla uluslararası pazarlarda derinleşme ve yaygınlaşma çalışmalarına devam ediyor. Avrupa pazarlarında Fransa ve Avusturya’da atılım içinde olan marka pazarlama yatırımları da gerçekleştiriyor. 2001 yılından bu yana Fransa pazarında faaliyet gösteren Japonya menşeili Autobacs otomarketleri, ürün gamına Lassa markalı binek lastikleri ekledi. Fransa genelinde, Temmuz ayında yapılan son kullanıcıya yönelik  kampanyalarla  da Lassa’nın lansman operasyonu güçlendirildi. Öte yandan, Avusturya Posta Kurumu/Yellow Post  da 2013-2014 kış sezonu için ana lastik tedarikçisi olarak yine Lassa’yı tercih etti. 5.400 araçlık filosu ile Avusturya’nın zorlu kış koşullarında hizmet veren Yellow Post, lastik ihtiyacının %75’ini Lassa kış lastikleri ile karşılayacağını açıkladı. 
 
Uluslararası pazarlarda, Hong Kong, Çin, Avustralya gibi coğrafi olarak uzak lokasyonlardaki ülkelerdeki araç sahipleriyle Lassa ürünlerini buluşturan Brisa, Ağustos 2013 itibarıyla Güney Kore’ye de ihracat yapmaya başladı. 
 
TİM (Türkiye İhracatçılar Meclisi) sıralamasında da ilk 100 ihracatçı firma arasında yer alan Brisa’nın, Lassa markasıyla uluslararası pazarlarda derinleşme ve yaygınlaşma stratejisini dile getiren Brisa Uluslararası Satış ve Pazarlama Direktörü Halit Şensoy, “bu stratejiyi destekleyen en önemli unsurların yüksek kalitesi ve dayanıklılığıyla dünyanın birçok ülkesinde farklı iklim ve coğrafi koşullarda dahi tercih edilen Lassa markası ve Brisa ekibinin tesis ettiği uzun soluklu iş ortaklıkları ile markaya duyulan güvenin olduğunu” ifade etti.
 
Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olma özelliğini taşıyan Turquality, günümüzde gittikçe ağırlaşan rekabet koşulları ve değişen tüketim kalıpları karşısında daha fazla katma değer yaratmak ve bu doğrultuda Pazar payını yükseltmek isteyen markalara destek veriyor. 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim