Doğuş Grubu’nun yüzde 49 hissesini LeasePlan Corporation N.V.’ye devretmek için anlaşma imzalamasının ardından Leaseplan Türkiye’nin yeni hedefleri belirmeye başladı. 2013 yılını 10.500 kontratlı araç parkına ulaşarak kapatan Leaseplan Türkiye 2014 yılsonu hedefi olan 13.500 kontratlı araç parkına da eylül sonu itibariyle ulaştı. 2014 kasım sonunda 14.000’i geçen kontrat adediyle çalışmalarını sürdürdüklerini söyleyen Leaseplan Türkiye Genel Müdürü Türkay Oktay şunları kaydetti:
“2015 yılında da "it's easier to leaseplan" marka vaadini sürekli geliştirerek hizmet kalitemizden ödün vermeden sektörün gelişen ihtiyaçlarına cevap verecek yeni ürünler kazandırmayıve sektördeki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz.”
Kadro korunacak, operasyon genişleyecek
Büyüme stratejilerinin içinde İstanbul dışında başka şehirlerde de var olmanın geldiğini belirtin Oktay ,” Bunu yapmanın en efektif yoluna karar verdikten sonra yakın gelecekte bu tip genişleme faaliyetlerine başlayabiliriz. Doğuş Otomotiv ’in dinamik yapısı ve gücü kurulduğumuz ı 2003 yılından bugüne en önemli itici güçlerimizden biri oldu. Doğuş Otomotiv ile olan ilişkimiz sadece ortaklık olarak bitecek ancak ticari ilişkilerimizi aynen devam edecek.”dedi. LeasePlan’in çok tecrübelive kaliteli bir insan kaynağına sahip olduğuna dikkat çeken Oktay ,” Markamızın itibarını ve başarısını sahip olduğumuz değerli insan kaynağımıza borçluyuz dolayısıyla LeasePlan kadrosunu korumaya, büyütmeye ve geliştirmeğe devam edeceğiz” diye konuştu.
www.ulastirma.com.tr