• BIST 89.412
  • Altın 146,694
  • Dolar 3,6411
  • Euro 3,9163
  • İstanbul 20 °C
  • Ankara 17 °C

MAN,Comvex 2013’e damgasını vuruyor

MAN,Comvex 2013’e damgasını vuruyor
Otomotiv dünyasının öncü markası MAN, Avrasya bölgesinin en önemli platformu olan Comvex 2013’te, yüksek teknolojili kamyon, çekici ve otobüsleri ile yer alıyor.

 

Otomotiv dünyasının öncü markası MAN, Avrasya bölgesinin en önemli platformu olan Comvex 2013’te, yüksek teknolojili kamyon, çekici ve otobüsleri ile yer alıyor. 
 
MAN’ın; ileri teknolojileri, yüksek kaliteleri, dayanıklılıkları, mükemmeliyetçi satış sonrası hizmetleri, düşük işletme giderleri ile tüm dünyada büyük beğeni toplayan kamyon, çekici ve otobüsleri, Comvex 2013’ün yine gözdesi oldular. İstanbul Comvex 2013 – 4.Ticari Araçlar, Otobüs ve Yan Sanayi Fuarı’nda Hall 3’te bulunan ve fuarın ilgi odağına yerleşen MAN standında; Lion's Coach, Lion’s Citiy Solo otobüsleri ile TGS 41400 kamyon ile TGS 18400 EfficientLine modelleri sergileniyor.  
 
255 yıllık köklü geçmişe, 15.8 milyar avro ciroya, 54.300 kişilik çalışana sahip olan MAN Grubu; kamyon, otobüs, dizel motor, turbo makine, özel şanzıman ünitesi üreticisi olarak ortaya koyduğu gerek kalite, gerekse performans ile dünyada teknoloji ve pazar lideridir. Dev grubun amiral gemisi konumunda ise; Almanya’nın yanı sıra Türkiye, Polonya, Meksika, Hindistan’daki tesislerinde otobüs ve kamyon başta olmak üzere ticari araç üretimi yapan MAN Truck & Bus bulunuyor. MAN’ın üretim tesisleri arasında Türkiye’deki fabrikası, en komplike otobüs üretim tesisi konumunda. 
 
MAN’ın ülke sıralamalarında Türkiye pazarı, otobüste 2’nci, kamyonda ise 5-6’ncı sıralarda yer alıyor. 2012 yılında MAN, Türkiye’de çeşitli segmentlerde 662 adet otobüs, 2.825 adet kamyon ve çekici sattı. Premium segmentte dünyadaki ilk iki marka arasında yer alan MAN, Türkiye’de ithal kamyon ve çekici pazarının ise lideri konumunda. Türkiye’de ticari araç pazarında 2013 yılında %20’ye yaklaşan daralmaya karşın MAN, arttırdığı ihracat ile mevcut pozisyonunu korumayı başardı. 
 
MAN Truck & Bus Türkiye’de; MAN Türkiye A.Ş. ile Ankara’daki fabrikasında 1966 yılından bu yana üretim yaparken, otobüs ve kamyonların yurtiçi satış ve satış sonrası hizmetler ise MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. tarafından yürütülüyor. Türkiye genelinde 9 bayi, merkez ve İstanbul ofisleri, yaygın 31 yetkili servisi ile MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., pazar payını sürekli geliştiriyor. MAN Finansal Hizmetler A.Ş. ise; 2005 yılından bu yana Türkiye’de MAN ve NEOPLAN marka araçların finansmanını sağlayarak, hızlı ve akılcı kredilendirme sisteminin öncüsü olma yolunda hızla ilerliyor. 
 
Uzun ve orta mesafe taşımacılığının gözdesi: MAN Lion’s Coach
 
MAN’ın Comvex 2013’te sergilediği araçlar arasında yer alan ve turizm sektörünün ihtiyaçlarına yönelik olarak tasarlanan Lion's Coach; yüksek teknolojisi, kalitesi, çevreci, konforlu dizaynı ile hem uzun hem de orta mesafe taşımacılığın en gözde otobüsü konumunda. 
 
Yolların yeni yıldızı: MAN Lion’s Coach EfficientLine 
 
Yolların yeni yıldızı MAN Lion’s Coach EfficientLine ise hem tasarım, hem de araç ve motor teknolojileri bakımından en yüksek teknoloji ile geliştirildi. Düşük yakıt maliyeti ve işletme giderleri ile firmalara, sunduğu eşsiz konfor ile de yolculara büyük avantajlar sunuyor. MAN Lion’s Coach EfficientLine, yolcu otobüsü segmentinde; ‘en az çevre yükü’ ile ‘azami ekonomiklik’ kavramlarının simgesi konumunda. 
 
Toplu taşımanın vazgeçilmezi: MAN Lion’s City 
 
MAN standının beğeni toplayan Lion’s City solo ve körüklü otobüsleri de 100 kişiye ulaşan yolcu kapasitelerinin yanı sıra bir çok üstün özellikleriyle, toplu ulaşım araçlarında en ön sıralarda yer alıyor. MAN Lion’s City’lerin yüksek tasarruflu olması ve muadillerine oranla 100 kilometrede 14 litre daha az yakıt tüketmesi de, bu otobüsleri kentiçi ulaşımda vazgeçilmez kılıyor. 250 yıllık geçmişinin yanı sıra CNG teknolojisi konusunda 70 yıla aşan bir tecrübeye sahip olan MAN’ı, bu alanda da öncü konumuna taşıyor. Dünyanın en büyük CNG’li otobüs filosu, 1.360 adet ile Ankara’da, MAN Lion’s City CNG’lerden oluşuyor. MAN, hibrit otobüsler konusunda da çok önemli teknolojiler geliştiriyor. 
 
Şantiyelerin tüm ihtiyacı için: MAN TGS 41.400 Damper 
 
MAN standında sergilenen TGS 41.400 Damper ise, satışa çıktığı ilk günden bu yana kendini kanıtlayarak, şantiyelerdeki araç parklarının en gözde tercihi konumuna ulaştı. Çift plakalı debriyaj balatası sayesinde, gücünü tam olarak yansıtan TGS 41.400 Damper, sağladığı yakıt tasarrufu, zor şartlardaki üstün performansı, yüksek torku ve farklı motor seçenekleriyle tüm şantiyelerin güç koşullarına çözümler sunuyor. 
 
Ağır ticari araçlarda yeni nesil: MAN TGS EfficientLine
 
MAN standında yer alan ağır ticari araçlar segmentinin yeni nesil üyesi TGS EfficientLine ise tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de büyük bir ilgi görüyor. Uzun yol performansını Türkiye yollarında test ederek, çok sayıda sektör temsilcisinin büyük beğenisini kazanan TGS EfficentLine, oldukça güçlü bir kamyon olmasının yanı sıra aynı zamanda çevreci özellikleri ve 150.000 km’de 1.800 litreye kadar ulaşan yakıt tasarrufu ile de sektöre öncülük ediyor. Optimum aerodinamik yapıda tasarlanan TGS EfficentLine, hava basıncı yönetimi, gündüz farı ve yeni nesil Intrader gibi özellikleriyle de enerji tasarrufunun öncüsü konumda. Ayrıca daha fazla yük taşıyor olması, TGS EfficentLine’ı Türkiye’de adeta rakipsiz bırakıyor. 
 
Türkiye ağır ticari araçlar segmentinde yeni bir dönem başlatan TGS EfficentLine’ın öne çıkan özelliklerinden bazıları: 
 
• MAN TipMatic (Otomatik Şanzıman)
• Daha düşük CO2 emisyonu
• ESP (Elektronik Stabilite Programı)
• TPM (Lastik basınç görüntüleme sistem, eğer lastik basıncı optimum ayarın 2 bar altındaysa, 100 km’de 0.2 litreye kadar yakıt tasarrufunu arttırabilir.)
• Hava basıncı yönetimi
• Enerji lastiği daha az deformasyon
• 85 km/h’e kadar hız sınırlaması
• 120A dinamo %4 daha yüksek verimlilik seviyesi
• Hafif ekipman 500 kg’a kadar yük artışı 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim