• BIST 9456.54
  • Altın 2497.51
  • Dolar 32.5859
  • Euro 34.7825
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 20 °C

Mann+Hummel hızlı büyüyor

Mann+Hummel hızlı büyüyor
Mann+Hummel geçen yıl, her saniye 25 filtre üreterek toplam 400 milyon filtre elemanı üretimi gerçekleştirdi.

Mann+Hummel hızlı büyüyor

Mann+Hummel geçen yıl, her saniye 25 filtre üreterek toplam 400 milyon filtre elemanı üretimi gerçekleştirdi.

Mann+Hummel 2010 mali yılında, satışlarında %30,4 oranında artış (döviz kuru etkilerinin çıkarılmasından sonra %24,6) kaydederken, global otomotiv endüstrisi, VDA (Alman Otomotiv Endüstrisi Birliği) verilerine göre, yaklaşık %8 büyüdü. Aynı zamanda, EBIT 23 milyon Euro (2009) seviyesinden 149 milyon Euro seviyesine (2010) yükseldi ve ROCE de yüzde 25,6 seviyesine erişti. 2010 yılında, dünya çapında MANN+HUMMEL sürekli bazda 13.201 eleman istihdamıyla, istihdamda yüzde 12’lik bir artış gerçekleştirdi.

Başkan ve CEO Alfred Weber ‘1999 yılından beri, satışlarımızı her yıl ortalama yüzde 9,1 artırdık. 2010 yılı Mann+Hummel’in 70 yıllık başarı öyküsündeki en iyi yıl oldu. Geçen yıl, her saniye 25 filtre üreterek toplam 400 milyon filtre elemanı ürettik. Gezegendeki gerçek anlamda her otomobil ve kamyona bir MANN+HUMMEL ürünü takıldığı için bu pek de sürpriz sayılmaz’, açıklamasını yaptı ve ekledi: ‘Bu yıllık sonuçlar sıkı bir çalışmanın ürünüdür. Personelimizin sergilediği büyük çaplı bağlılık ve motivasyon Mann+Hummel’in performans rekoru kırmasının temel nedenidir. 2011 yılında da büyüme hızı geçen yılla kıyaslandığında yavaşlama eğilimi gösterse de aynı rotada kalmaya devam edeceğiz’.

Mann+Hummel verimliliği geliştirmek ve rekabetçi yönünü keskinleştirmek için süreç ve prosedürleri optimize etmiştir. Şirket 2010 yılında kurumsal kültür, üretim/lojistik ve strateji gibi temel konulara odaklandı ve 2018 yılına kadar erişilmesi istenen üç hedef belirledi. İlk hedef satışların 3,4 milyar Euro seviyesine çıkartmaktır. İkincisi, daha fazla çeşitlendirme ile otomotiv dışı, otomotiv OE (orijinal ekipman) ve otomotiv satış sonrası hizmet ve ürünler piyasasındaki satışların her birinin toplam satışların üçte birini oluşturmasıdır. Üçüncü hedef özellikle Asya ve Amerika (Kuzey ve Güney) başta olmak üzere tüm bölgelerde büyüme sağlamaktır. Bu şekilde satışların yüzde 50’si Avrupa, yüzde 25’i Asya ve yüzde 25’i Amerika dahilinde gerçekleştirilecektir. Büyüme yalnızca organik olarak meydana gelmemeli, ayrıca satın almalarla da desteklenmelidir.

Mann+Hummel her yıl, bölgesel ortalamanın üzerine çıkarak toplam satış rakamının yüzde 4'ünü Ar-Ge faaliyetlerine ayırmaktadır. Araştırma bütçesinin bir kısmı alternatif tahrik sis-temlerine yönelik konsept, ürün ve teknolojilere ayrılmaktadır. Şirket hâlihazırda elektrikli-mobilite alanında 10 proje yürütmektedir. Aynı zamanda, filtreleme uzmanları önümüzde uzanan uzun yıllar boyunca kişisel ve ticari mobilitenin temeli olmayı sürdürecek yanmalı motorlar için optimizasyon sağlayan çözümler üzerine odaklanmaya devam etmektedir. Araştırma ve geliştirmeye odaklanılma stratejisi daima sürdürülebilir ve çevre dostu ürünler sunmaktadır. İnsanlara ve çevreye saygı temel bir şirket değeridir.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim