• BIST 106.736
  • Altın 141,095
  • Dolar 3,5210
  • Euro 4,0955
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 18 °C

Mercedes-Benz Türk Transist 2014 Fuarı'nda

Mercedes-Benz Türk Transist 2014 Fuarı'nda
Mercedes-Benz Türk, Transist 2014 Fuarı’na 364 m2’lik geniş standında sergilediği şehiriçi otobüs modelleri ile katıldı.

Mercedes-Benz Türk, 19 - 20 Aralık 2014 tarihleri arasında İstanbul Kongre Merkezi'nde düzenlenen Transist 2014 Fuarı’na Conecto Solo ve Conecto Körüklü şehiriçi otobüs modelleri ile katıldı. Şirket, şehiriçi ulaşım sektörünün yanında olduğunu göstermek ve bu sektöre yönelik araç ve hizmetlerinin detaylı tanıtımını yapabilmek için ‘Transist 2014 Fuarı’nda yer aldı.

Bu yıl 7. kez düzenlenen Transist 2014 Uluslararası Ulaşım Teknolojileri Sempozyum ve Fuarı, “Toplu Ulaşımda 4S: Smart (Akıllı), Safety (Güvenli), Simplicity (Kolay), Sustainability (Sürdürülebilir) teması ile kapılarını açtı.

Fuarda sergilenen ve Mercedes-Benz Türk’ün Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda üretilen, kullanıcısına en üst düzeyde güvenlik, konfor, ergonomi, güç ve performans sunan şehiriçi otobüsü Conecto, ekonomi ve yüksek kazanç için gerekli tüm şartları yerine getiriyor. En üst düzeydeki sağlamlık ve dayanıklılık kriterlerine uygun olan bu araç, kataforez daldırma boya tesisinde gördüğü işlem sayesinde korozyona karşı en iyi şekilde korunuyor.

Tam alçak tabanlı bir otobüs olan Mercedes-Benz Conecto, şehir merkezlerinde kullanım için ideal ölçülere (Conecto Solo:12 m uzunluk, 2,55 m en,3,08 m dış yükseklik, Conecto Körüklü: 18 m uzunluk, 2,55 m en,3,08 m dış yükseklik) sahip olup dönme çapı (Conecto Solo: 21,54 m, Conecto Körüklü: 22,82 m) ile kullanıcısına yüksek bir manevra kabiliyeti sunuyor.

Alçak tabanlı yapısıyla yolculara inme binmeyi konforlu hale getiren Conecto’daki bu özellik, standart olarak sunulan yana eğilme fonksiyonu ile daha da artıyor. Ön kapıda 320 mm, orta ve arka kapıda 340 mm olan basamak yüksekliği (araç yüksekliği) yana eğilme fonksiyonu sayesinde 60 mm daha azalıyor ve yaşlı, hareket kabiliyeti kısıtlı yolculara, tekerlekli sandalye veya çocuk arabası kullanıcılarına otobüse rahat binme ve inme olanağı sunuyor. Öte yandan Conecto’nun alçak taban yapısı ve geniş kapıları duraklarda yolcuların araca binmelerini ve inmelerini kolaylaştırarak yolcu akışını hızlandırıyor ve aracın yoğun hatlarda bile seri hareket etmesini sağlıyor.

Conecto Solo’nun yolcu kapasitesi 26 oturan, 69 ayakta ve 1 engelli olmak üzere 96 kişi. Conecto Körüklü’nün yolcu kapasitesi ise 34 oturan, 120 ayakta ve 1 engelli olmak üzere 155 kişiden oluşuyor.

Geniş, renkli yan camlar, 2.302 mm iç yüksekliği, ferah iç mekan, rahat ve modern koltuklar Conecto’da çağdaş bir yolculuk ortamı sunuyor. Şoför mahalli ise ergonomik ve güvenli araç kullanımını sağlayacak şekilde tasarıma sahip, opsiyonel olarak yolcu bölümünden ayrı bir klima ve havalandırma sistemi de mevcut.

Conecto gücünü, aracın arka kısmında bulunan ve ikinci aksı tahrik eden Euro-5 normuna uygun sıra tipi 6 silindirli Mercedes-Benz motorundan alıyor. Ekonomik ve çevreci bu motor, 210 kW (286 PS) gücü sayesinde Conecto solo ve 260 kW (354 PS) gücü sayesinde Conecto körüklü, yüksek performans ve çekiş değerleri sunuyor.

Geniş kapsamlı aktif güvenlik paketi ile donatılan Conecto, dört tekerlekte disk frene sahip. Aracın standart donanımında bulunan ABS (Anti Blokaj Sistemi), ASR (Anti Patinaj Sistemi) ve EBS (Elektronik Fren Sistemi) seyir güvenliğini sağlıyor. Otomatik şanzımana entegre retarder, aracın fren sistemi ile birlikte sarsıntısız yavaşlamasını sağlıyor, fren mesafesini kısaltıyor ve fren ömrünü uzatıyor.

Otobüs üretiminde 47 yıllık deneyime sahip olan Mercedes-Benz Türk, İstanbul Hoşdere’de yer alan otobüs fabrikasında yılda 4.000’i aşkın üretim kapasitesi ile şehiriçi toplu taşımacılık alanında teknoloji ve kalitede öncü araçlar üretiyor. Şirket, bu araçların üçte ikisini de başta batı Avrupa olmak üzere dünyanın dört bir yanına ihraç ederek Türkiye ekonomisine önemli katkıda bulunuyor.

www.ulastirma.com.tr

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim