• BIST 9524.59
  • Altın 2504.807
  • Dolar 32.5602
  • Euro 34.555
  • İstanbul 12 °C
  • Ankara 10 °C

Metro Turizm, hedefine yaklaştı

Metro Turizm, hedefine yaklaştı
Metro Turizm, Kurban Bayramı tatilinde 1 milyondanfazla yolcu taşıyarak 23 milyon hedefine yaklaştı.

 

Türkiye karayolu yolcu taşımacılığı sektörünün lideri Metro Turizm, 18-30 Ekim tarihleri arasında 1 milyonun üzerine yolcu taşıdı. 2012 hedefini 23 milyon yolcu olarak belirleyen Metro Turizm, Türkiye’de 76 noktaya ulaşan tek otobüs firması konumunda.
 
2012 yılının ilk üç çeyreğinde 16 milyona yakın yolcu taşıyan Metro Turizm, 18-30 Ekim tarihleri arasındaki kurban bayramı tatili süresince 1 milyonun üzerinde yolcu taşıyarak yıl sonu hedefine yaklaştı. 2012 hedefini 23 milyon yolcu olarak belirleyen ve yolcu sayısını her yıl artıran Metro Turizm, bayram tatilindeki rekorun ardından 2011 yılının aynı dönemine göre yolcu sayısında yüzde 98’lik bir artış kaydetti. Metro Turizm, Bayram tatili için açılan 1
milyon 113 bin koltuk kapasitesinin tamamına yakınını doldurarak bu alanda bir rekora imza attı.
 
2011 yılında RepMan tarafından yapılan Türkiye Karayolu Yolcu Taşımacılığı Sektörü araştırmasına göre “halk nezdinde en itibarlı otobüs şirketi” seçilen Metro Turizm, 76 şehre günde yaklaşık 1850 sefer düzenliyor. Sektörde en fazla noktaya ulaşan ve en geniş operasyon ağına sahip olan Metro Turizm, Türkiye’deki 76 nokta dışında Bulgaristan ve Yunanistan’a da sefer yapıyor. Metro Turizm’in bir yılda taşıdığı insan sayısı Atatürk Olimpiyat Stadı’nı 330 kez doldurabiliyor.
 
Metro Holding CEO’su Ertan Çakır, Metro Turizm’in halk nezdinde en itibarlı otobüs şirketi seçildiğinin altını çizerek, “Yolcu sayımızın her geçen yıl daha da artması ve yolcularımızın markamızla kurduğu duygusal bağ nedeniyle bu tür araştırmalarda önde çıkmamız bizi şaşırtmıyor. Yalnızca Kurban Bayramı süresince 1 milyondan fazla yolcu taşıdık. Yıl sonuna kadar 23 milyonun üzerine hedefliyoruz. Metro Turizm olarak 20 yıldır ortaya koyduğumuz
emek sonucunda elde ettiğimiz sektör liderliği ve misafirlerimiz olarak gördüğümüz yolcularımızın ilgisi, bu süre zarfında ne kadar doğru işler yaptığımızın bir göstergesidir” dedi.
a.20121109171857.jpg
 
 
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim