• BIST 106.736
  • Altın 141,095
  • Dolar 3,5210
  • Euro 4,0955
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 19 °C

Mitsubishi Canter son noktayı koydu

Mitsubishi Canter son noktayı koydu
Segmentinin lideri olan ve yıllardır sürdürdüğü başarısıyla kullanıcılarının ‘Can Dostu’ olma özelliğini kazanan Mitsubishi Fuso Canter Euro 5 motor ve yenilenen yüzüyle son noktayı koydu.

The Green Park Pendik Hotel’de gerçekleştirilen Yeni Missubishi Fuso Canter lansman toplantısında konuşan Kamyon ve Otomotiv İş Birimi Genel Müdürü Yusuf Soner “Araçlara bakarsanız araçlarda çok değişiklikler oldu. Ama 8 jenerasyon boyunca canter de değişmeyen 3 şey var. Bunlardan birincisi, dayanıklılığı ve uzun ömrü ile güven veren kalitesi, ikincisi özellikle düşük yakıt tüketiminden kaynaklanan ekonomik verimliliği ve üçüncüsü ise müşterilerini memnun eden fonksiyonel tasarımı. Bu üç özellik ile Canter Türkiye’de 1985 ten beri kazandırıyor” diyerek 8’inci Jenerasyonda değişmeyen şeyin bu özellikler olduğunu vurguladı.Ticari araç kullanıcılarının otomatik vitesi tercih etmemesindeki en önemli etkenin yakıt tüketimi olduğunun altını çizen Soner, “Ticari araçlar kullanıcısının ekmek teknesi. Ancak onlar için otomatik vites fazladan yüzde 5 ile yüzde 10 daha fazla yakıt tüketimi demek, onlarda bu fazladan maliyeti karşılayamadığı için düz vites kullanmaya devam ediyorlar” şeklinde konuşarak araçlar hakkında kısa bir bilgi verdi. Euro 5 motoru ile daha da az yakan, Yeni Mitsubishi Fuso Canter kamyonet ve kamyonlar 3.0 lt, 4 silindirli, DPF’li Euro 5 emisyon sınıfında common rail enjeksiyon sistemine sahip. 2.998 cc 4P10 turbo motorlar ile donatılan Yeni Canter’de kullanılan 2 aşamalı turbo motor ve tam yanma sağlamak için tasarlanan EGR sistemi ile kullanıcısına daha fazla yakıt tasarrufu sağlayacağı öngörülüyor. Ayrıca yeni Canter’in, Eski Canter’e göre yüzde 8’e kadar yakıt tasarrufu sağladığı da belirtiliyor.

Çift kavramalı otomatik şanzıman DuonicTM, hafif kamyon sınıfı için dünyada ilk

Her zaman öncü olan Mitsubishi Fuso Canter hafif kamyon sınıfında dünyada bir ilk olan Duonic çift kavramalı otomatik şanzımanı sunuyor. Duonic şanzımanlı Yeni Canter; üstün performans, konfor ve kesintisiz hızlanma avantajlarının yanı sıra yakıt ekonomisi de sağlıyor. Duonic şanzıman sayesinde Yeni Canter yokuşlarda yüklüyken bile geri kaydırmıyor, sadece frenden ayak çekilerek gaza basmadan hassas yanaşma yapılabiliyor, eco mode seçeneği sayesinde daha düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Duonic şanzıman eco mode seçeneğinde normal trafikte %2, sıkışık trafikte ek %8 oranında yakıt tasarrufu sağlıyor. Ayrıca Duonic şanzıman çift kavrama özelliği sayesinde vites geçişlerinde yaşanan sarsıntı ve tork kesintisini minimuma indirerek sürüş performansı ve konforunu artırıyor. Islak tip çift kavraması sayesinde Duonic şanzıman bakım gerektirmiyor, bu da kullanıcısına hem zamandan hem de bakımdan kazandırıyor. 

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim