• BIST 90.383
  • Altın 144,409
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara 11 °C

Opel'in otomobilleri değil imajı kötü

Opel'in otomobilleri değil imajı kötü
Alman otomotiv devi Opel'in yeni üst yöneticisi (CEO) Thomas Sedran bir Alman gazetesine verdiği mülakatta, uzun süredir ettiği zararla gündeme gelen şirketi nasıl kurtaracaklarını anlattı.

Sedran, 2016'ya kadar 23 yeni ya da yenilenmiş modelin piyasaya sürüleceğini ve başta Türkiye olmak üzere Rus ve Çin pazarlarındaki satışları artırmayı hedeflediklerini dile getirdi. ABD'li otomotiv devi General Motors bünyesinde faaliyet gösteren Opel'in CEO'su, şirket yönetiminde yapılan son değişikliklerle birlikte Opel'in hiç olmadığı kadar güçlü hale geldiğini açıkladı. Opel'i, içine düştüğü bataktan yeni otomobil modelleriyle kurtarmayı hedeflediklerini belirten CEO, gelecek aylarda "SUV Mokka", "Mini Adam" ve yeni bir Cabrio modeli çıkararak farklı segmentlere açılacaklarını kaydetti. "Yıl sonunda Avustralya pazarına gireceğiz. Çin, Rusya ve Türkiye'deki otomobil satışlarımızı da artırmayı hedefliyoruz." diyen Sedran, "Opel'in otomobilleri değil, imajı kötü. Otomobillerimizin kalitesi eskiden olduğu kadar iyi. Gayet belirgin bir büyüme planıyla Euro Bölgesi'ndeki üretim açılımı için 11 milyar Euro'ya varan tutarda yatırım yapmaya hazırlanıyoruz. Dikkatleri yeniden otomobillerimize çekmemiz gerekiyor." şeklinde konuştu.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim