• BIST 106.843
  • Altın 142,689
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • İstanbul 30 °C
  • Ankara 28 °C

Otomobil Fuarı'nda Ferrari rüzgarı esti

Otomobil Fuarı'nda Ferrari rüzgarı esti
Türkiye'de Tofaş çatısı altında temsil edilen Ferrari'nin en güçlü V8 modeli olan 458 Speciale, Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda otomobilseverlerle buluşuyor.

Türkiye'de Tofaş çatısı altında temsil edilen Ferrari'nin en güçlü V8 modeli olan 458 Speciale, Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda otomobilseverlerle buluşuyor.

Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı'nda dünya lansmanı yapılacak Ferrari'nin yeni süper sporu 458 Speciale, aerodinamik özellikleriyle yeni bir spor araç konseptini temsil ediyor. Ferrari 458 Speciale, 2.13 kg/hp'lik ağırlık/güç oranıyla, 0′dan 100 km/s hıza sadece 3 saniyede çıkarken, 0-200 km/s hızlanmasını da 9,1 saniyede gerçekleştiriyor.

EN İYİ YÜKSEK DEĞERLERE SAHİP

"En İyi Performans Motoru" unvanını üst üste iki kez kazanan ve güç ünitesine büyük özen gösteren Ferrari, bu kapsamda 135 hp/litre spesifik güç çıkışına sahip, 605 beygirlik en güçlü doğal havalandırmalı V8 motorunu üretti. Yeni V8 motor bu özellikleriyle, yolda kullanılan doğal havalandırmalı bir motor için, şimdiye kadarki en yüksek değerlere sahip bulunuyor.

HAREKETLİ PARÇALAR

458 Speciale üzerinde yapılması hedeflenen aerodinamik değişiklikler, aracın formlarını performans odaklı hale getirmek için, Pininfarina ile projeye önderlik eden Ferrari Stil Merkezi'nin çalışmalarına yön verdi. Aracın yere basma kuvvetini dengeleyen ve sürtünmeyi azaltan hareketli ön ve arka aerodinamik parçalar, 458 Speciale modelini aerodinamik açıdan Ferrari tarihinin en verimli seri üretim aracı haline getirdi.

458 Speciale'nin yenilikçi özelliklerinden birini de, üst limitlerde aracın kontrolünü sağlamayı kolaylaştıran ve böylece sürüş hissini önemli ölçüde artıran "Savrulma Açısı Kontrol Sistemi (SSC)" oluşturuyor.

SSC, geliştirilen yeni bir algoritma sayesinde, aracın savrulmasının anlık analizini gerçekleştirerek, buradan elde edilen değerleri hedef değerle karşılaştırıyor ve tork yönetimiyle tekerlek arasındaki tork dağılımını optimize ediyor.

ferrari458_speciale1.jpg

ferrari458_speciale2.jpg

ferrari458_speciale3.jpg

ferrari458_speciale4.jpg

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim